  • 1. Data: 2021-02-15 17:24:11
    Temat: Frog
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    No to jest nowy Frog
    http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/frog-skazany-na-2-
    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    Kontrowersyjne uzasadnienie oszczedza 2,5 roku odsiadki. Ze pędził nie
    powodujac zagrożenia.

  • 2. Data: 2021-02-15 17:35:56
    Temat: Re: Frog
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/02/2021 16:24, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    l-nad-pojazdem/

    > Kontrowersyjne uzasadnienie oszczedza 2,5 roku odsiadki. Ze pędził nie

    No przeciez panowal nad pojazdem, ten Krystian z Sokratesa tez panowal
    do samego konca nad samochodem wiec powinni go natychmiast przeprosic i
    wypuscic. Czasem mi sie wydaje, ze Polska powinna wypowiedziec wojne
    jakiemus zachodnio europejskiemu krajowi i sie poddac.

  • 3. Data: 2021-02-15 17:49:14
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    K w

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > No przeciez panowal nad pojazdem,

    Jesteś debilem i dobrze ci z tym?

    "Sędzia Pomianowska przypomniała także, że "Frog" który 5 czerwca 2014 r.
    dopuścił się "szeregu wykroczeń" został już za to ukarany prawomocnymi
    wyrokami."

    <https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-02-15/frog
    -skazany-pirat-drogowy-uslyszal-wyrok/?ref=slider>

    Co? Adolfiku tempy, może go do gazu dwa razy...

> [...]
    > wypuscic. Czasem mi sie wydaje, ze Polska powinna wypowiedziec wojne
    > jakiemus zachodnio europejskiemu krajowi i sie poddac.

    Spiknijcie sie z idiotami typu shrek i wypierdalajcie do państwa, które
    uznaje, że pieszym można wmawiać pierwszeństwo na każdym kroku, a karać
    ponownie należy po każdym artykule prasowym...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2021-02-15 17:54:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/02/2021 16:49, TomN wrote:
> [...]
    > uznaje, że pieszym można wmawiać pierwszeństwo na każdym kroku, a karać
    > ponownie należy po każdym artykule prasowym...

    Mimo, ze sprawiasz wrazenie debila to ci odpowiem. Uspokuj sie chlopaku
    bo ci zylka pierdolnie i sie przez covid nie dopchasz do lekarza. Frog
    jest przykladem niereformowalnego debila i im wiecej czasu spedzi zdala
    od pojazdow mechanicznych tym lepiej dla wszystkich.

  • 5. Data: 2021-02-15 18:04:39
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    K w

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/
    > Frog jest przykladem niereformowalnego debila i im wiecej czasu spedzi zdala
    > od pojazdow mechanicznych tym lepiej dla wszystkich.

    Anonimowy IDIOTO, ja nie z tym dyskutuję (bo sie zgadzam i nigdzie nie
    pisałem, że nie), tylko z waszym faszystowskim podejściem do życia!
    Karać ponownie, bo sie gazetom przypomniało, to wasza dewiza?
    Oszukiwać pieszych, że mają pierwszeństwo, to wasza dewiza!

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2021-02-15 18:19:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/02/2021 17:04, TomN wrote:
> [...]
    > Karać ponownie, bo sie gazetom przypomniało, to wasza dewiza?
    > Oszukiwać pieszych, że mają pierwszeństwo, to wasza dewiza!

    "Anonimowy IDIOTO" napisal anonimowy typ TomN. Wyraznie nie panujesz nad
    emocjami i powinines jeszcze raz przeczytac caly watek. Ale ciesze sie,
    ze sie zgadzamy co do tego, ze powinien jak najdluzej siedziec.

  • 7. Data: 2021-02-15 18:38:20
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    K w

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > "Anonimowy IDIOTO" napisal anonimowy typ TomN.

    ROTFL

    > Wyraznie nie panujesz

    To jak faszystwski pomiotku, odpowiesz czy karać dwa razy za to samo, czy do
    gazu od razu?

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2021-02-15 18:56:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/02/2021 17:38, TomN wrote:
> [...]
    >
    > ROTFL

    > To jak faszystwski pomiotku, odpowiesz czy karać dwa razy za to samo, czy do

    Nie badz dla siebie taki surowy, odwiedz najpierw lekarza pierwszego
    kontaktu po skierowanie do specjalisty.

  • 9. Data: 2021-02-16 23:58:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-15 17:24, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    l-nad-pojazdem/

    > Kontrowersyjne uzasadnienie oszczedza 2,5 roku odsiadki. Ze pędził nie

    Mówiłem, że Frog umie jeździć.

  • 10. Data: 2021-02-16 23:59:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-15 17:35, K wrote:
> [...]
    > wypuscic. Czasem mi sie wydaje, ze Polska powinna wypowiedziec wojne
    > jakiemus zachodnio europejskiemu krajowi i sie poddac.

    Mówiłem, że jakoś Frog nikomu krzywdy nie uczynił.