  • 11. Data: 2021-02-17 00:00:45
    Temat: Re: Frog
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-15 17:54, K wrote:
> [...]
    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    -skazany-pirat-drogowy-uslyszal-wyrok/?ref=slider>

    > Mimo, ze sprawiasz wrazenie debila to ci odpowiem. Uspokuj sie chlopaku
    > bo ci zylka pierdolnie i sie przez covid nie dopchasz do lekarza. Frog
    > jest przykladem niereformowalnego debila i im wiecej czasu spedzi zdala
    > od pojazdow mechanicznych tym lepiej dla wszystkich.

    Jak dla mnie sprawny kierowca.

  • 12. Data: 2021-02-17 00:01:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-15 18:19, K wrote:

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > "Anonimowy IDIOTO" napisal anonimowy typ TomN. Wyraznie nie panujesz nad
    > emocjami i powinines jeszcze raz przeczytac caly watek. Ale ciesze sie,
    > ze sie zgadzamy co do tego, ze powinien jak najdluzej siedziec.

    Zapłać za jego siedzenie.

  • 13. Data: 2021-02-17 10:09:41
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Jak dla mnie sprawny kierowca.

    Niech nawet będzie mistrzem świata, to jeździ między innymi kierowcami,
    którzy są w różnym stopniu sprawności.

  • 14. Data: 2021-02-18 16:00:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.02.2021 o 23:58, kk pisze:
    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > Mówiłem, że Frog umie jeździć.

    To niech kurwa na torze sprawdza swoje umiejętności na nie na drodze
    publicznej gdzie obowiązują takie a nie inne przepisy.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2021-02-18 16:01:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.02.2021 o 23:59, kk pisze:
    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > Mówiłem, że jakoś Frog nikomu krzywdy nie uczynił.

    Kogo to obchodzi? Obrońca kretyna się znalazł.

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2021-02-18 23:55:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-18 16:00, Czarek wrote:

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > To niech kurwa na torze sprawdza swoje umiejętności na nie na drodze
    > publicznej gdzie obowiązują takie a nie inne przepisy.

    Ty nie przestrzegasz przepisów to czemu on miałby.

  • 17. Data: 2021-02-18 23:57:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-18 16:01, Czarek wrote:

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > Kogo to obchodzi?

    No to w czym problem.

    > Obrońca kretyna się znalazł.

    Sam się broni. Uniewinnili go w sądzie.

  • 18. Data: 2021-02-19 07:32:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 18.02.2021 23:57, kk wrote:

    > Sam się broni. Uniewinnili go w sądzie.

    Hola, hola. Od tego konkretnego zarzutu. Za inne musi odsiedzieć :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 19. Data: 2021-02-19 08:56:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.02.2021 o 23:55, kk pisze:

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > Ty nie przestrzegasz przepisów to czemu on miałby.

    Idiotyczne rozumowanie. Skoro ktoś popełnia wykroczenie to ty też możesz?

    Proszę zgłoś do mnie do "organów ścigania" jeśli mnie przyłapałeś. Masz
    zdjęcie, film z moim wykroczeniem?

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2021-02-19 17:55:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-02-15 o 17:24, Smok Eustachy pisze:
    > Kontrowersyjne uzasadnienie oszczedza 2,5 roku odsiadki. Ze pędził nie
    > powodujac zagrożenia.

    Oglądałem jego film parę razy i rzeczywiście nigdzie nie stworzył
    zagrożenia. A że złamał przepisy, to oczywiste. Ja bym mu dał taki
    mandat, że by zaniemówił, a potem zaoferował pracę jako kierowca
    pojazdów uprzywilejowanych.
    Szczerze mówiąc bardziej mnie przerażają kierownicy miejskich
    popierdułek, którzy a to zawrócą na ciągłej bez ostrzeżenia, albo
    zmienią pas bez migacza, a to zetną zakręt, niż takie miszcze, co to nie
    wiadomo, czy za szybko jechał, czy za nisko leciał.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa