  • 21. Data: 2021-02-19 18:12:10
    Temat: Re: Frog
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/02/2021 16:55, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Oglądałem jego film parę razy i rzeczywiście nigdzie nie stworzył
    > zagrożenia. A że złamał przepisy, to oczywiste. Ja bym mu dał taki
    > mandat, że by zaniemówił, a potem zaoferował pracę jako kierowca
    > pojazdów uprzywilejowanych.
    > Szczerze mówiąc bardziej mnie przerażają kierownicy miejskich
    > popierdułek, którzy a to zawrócą na ciągłej bez ostrzeżenia, albo
    > zmienią pas bez migacza, a to zetną zakręt, niż takie miszcze, co to nie
    > wiadomo, czy za szybko jechał, czy za nisko leciał.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Gorzej jak trafi na takiego kierowce, ktory nie ma tyle
    umiejetnosci/szczescia oraz ma tendencje do panikowania i sobie zrobi
    krzywde, a "Frog" pojedzie dalej. Publiczna droga to nie tor wyscigowy i
    chyba tylko w republice bananowej pt. Polska za cos takiego nie traci
    sie uprawnien dozywotnio. Ten z Sokratesa tez do konca panowal nad swoim
    bolidem.

  • 22. Data: 2021-02-19 19:45:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-19 08:56, Czarek wrote:

> [...]
    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > Idiotyczne rozumowanie. Skoro ktoś popełnia wykroczenie to ty też możesz?

    Ooooooczywiście, przestępca będzie pouczał drugiego przestępcę i nas tutaj.

    > Proszę zgłoś do mnie do "organów ścigania" jeśli mnie przyłapałeś. Masz
    > zdjęcie, film z moim wykroczeniem?

    Nigdzie nie będę się zgłaszał, Ty się zgłoś. Ty się tak przejmujesz
    wyczynami Froga to i swoimi powinieneś.

  • 23. Data: 2021-02-19 19:54:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-02-19 07:32, Mirek Ptak wrote:

    > Hola, hola. Od tego konkretnego zarzutu. Za inne musi odsiedzieć :)

    On nie ma siedzieć za te wszystkie wykroczenia jakie popełnił tylko za
    kilka sekund. Te kilka sekund ... oglądnijcie sobie filmik.

  • 24. Data: 2021-02-19 22:48:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.02.2021 o 19:45, kk pisze:

    lata-i-6-miesiecy-biegly-uznal-ze-w-warszawie-panowa
    l-nad-pojazdem/

    > Ooooooczywiście, przestępca będzie pouczał drugiego przestępcę i nas tutaj.

    Ty jesteś chory? Jakim prawem kutasie nazywasz mnie przestępcą?

    > Nigdzie nie będę się zgłaszał, Ty się zgłoś. Ty się tak przejmujesz
    > wyczynami Froga to i swoimi powinieneś.

    Nie mam powodów bo żadnego przestępstwa nie popełniłem

    --
    Czarek

  • 25. Data: 2021-02-19 22:53:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.02.2021 o 18:12, K pisze:

> [...]
    > chyba tylko w republice bananowej pt. Polska za cos takiego nie traci
    > sie uprawnien dozywotnio. Ten z Sokratesa tez do konca panowal nad swoim

    Dokładnie tak jak piszesz ale widzę, że jest tu kilku "frogów" i innych
    dupków, którym się podoba co ten gostek wyprawiał. Zmienią zdanie jak
    się stanie przez takiego kretyna komuś z ich znajomych lub rodziny.

    --
    Czarek

  • 26. Data: 2021-02-20 14:12:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-19 17:55, Pawel "O'Pajak" wrote:
    [...]
    > zagrożenia. A że złamał przepisy, to oczywiste. Ja bym mu dał taki
    > mandat, że by zaniemówił, a potem zaoferował pracę jako kierowca
    > pojazdów uprzywilejowanych.
    To bardzo dobry pomysł przynajmniej na częściowe zmniejszenie ogólnej
    niekompetencji kierowców w SOP-ie. Mógłby np. Antoniego na uroczystości
    do Rydzyka szybko wozić nie powodując przy tym kolizji. :-D

  • 27. Data: 2021-02-23 11:40:30
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 19.02.2021 o 22:53, Czarek pisze:
    > jest tu kilku "frogów" i innych dupków, którym się podoba co ten gostek
    > wyprawiał

    A osoba, której nie podoba się to co wyprawiał ale nie uważa tego za
    większe zagrożenie niż stwarzane przez jadących "bezpiecznie bo wolno"
    lecz kompletnie bezmyślnie, do jakiej przegródki się zalicza?

    --
    SW3

  • 28. Data: 2021-02-23 12:08:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/02/2021 10:40, SW3 wrote:

    > A osoba, której nie podoba się to co wyprawiał ale nie uważa tego za
    > większe zagrożenie niż stwarzane przez jadących "bezpiecznie bo wolno"
    > lecz kompletnie bezmyślnie, do jakiej przegródki się zalicza?

    do malkontentow.