  • 1. Data: 2021-02-16 19:01:24
    Temat: Pierwszenstwo pieszego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i senacka komisja zatwierdzila projekt,
    wiec jesli sie Wam nie podoba ... ostatnia szansa napisac do "swojego"
    senatora.

    J.

  • 2. Data: 2021-02-16 19:21:30
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2021 o 19:01, J.F. pisze:
    > No i senacka komisja zatwierdzila projekt,
    > wiec jesli sie Wam nie podoba ... ostatnia szansa napisac do "swojego"
    > senatora.

    To nic nie da. Na dłuższą metę musimy się zdecydować czy aspirujemy do
    europy czy azji. A jak do europy to nikt nie będzie w nieskończoność
    akceptował "województwa wolskiego" gdzie rządzą odmienne prawa.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-02-16 19:29:07
    Od: "WS" <W...@g...pl>

    > No i senacka komisja zatwierdzila projekt,
    > wiec jesli sie Wam nie podoba ... ostatnia szansa napisac do "swojego"
    > senatora.
    >
    > J.

    Najlepiej od razu napisać do Wielkiego Wodza Kaczyńskiego.

  • 4. Data: 2021-02-17 17:45:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup

    >Najlepiej od razu napisać do Wielkiego Wodza Kaczyńskiego.

    I straszyc, ze teraz borowiki beda musieli co 100m zwalniac ?

    J.

  • 5. Data: 2021-02-17 17:46:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >do europy czy azji. A jak do europy to nikt nie będzie w
    >nieskończoność akceptował "województwa wolskiego" gdzie rządzą

    Ale przeciez wystarcza nam prawa niemieckie :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-02-17 18:13:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2021 o 17:46, J.F. pisze:

    > Ale przeciez wystarcza nam prawa niemieckie :-)

    A to niemce do azji wyemigrowali?

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-02-17 18:40:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-02-2021 o 17:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale przeciez wystarcza nam prawa niemieckie :-)

    U nas nie mamy problemu z prawami, tylko z sytuacją na drogach.
    Jak będzie tyle przejść co w Niemczech, nie będzie i prawo jak w Niemczech.

  • 8. Data: 2021-02-17 20:36:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2021 o 18:40, Cavallino pisze:

    > U nas nie mamy problemu z prawami, tylko z sytuacją na drogach.
    > Jak będzie tyle przejść co w Niemczech, nie będzie i prawo jak w Niemczech.

    Uważaj czego sobie życzysz. Przejść jest tyle samo, tylko że ze
    światłami (ok zdaje się, że jak nie działają, to wtedy na takim
    przejściu pieszy _na_ogół nie ma pierwszeństwa, ale to pomijalne). I
    dodatkowo wszyscy łażą poza przejściami i na czerwonym i nikt z tego
    powodu paniki nie sieje. No i w miastach duże strefy tempo30. Nie wiem
    czy będziesz taki zadowolony.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-02-18 10:32:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/02/2021 19:36, Shrek wrote:

> [...]
    > dodatkowo wszyscy łażą poza przejściami i na czerwonym i nikt z tego
    > powodu paniki nie sieje. No i w miastach duże strefy tempo30. Nie wiem

    Zyje w kraju w ktorym pieszy moze przejsc na czerownym (lub w miejscu
    niewyznaczonym) o ile nie powoduje zagrozenia, a samochody w miescie nie
    przekraczaja 30mph (50kmh) i nikt z tym problemu nie ma. Nawet Polacy
    sie przystosowali. Masz kamerke w samochodzie, ktora zawsze ci moze
    uratowac dupe gdyby potracony twierdzil, ze bylo inaczej.

  • 10. Data: 2021-02-18 17:25:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.02.2021 o 10:32, K pisze:

    > Zyje w kraju w ktorym pieszy moze przejsc na czerownym (lub w miejscu
    > niewyznaczonym) o ile nie powoduje zagrozenia, a samochody w miescie nie
    > przekraczaja 30mph (50kmh) i nikt z tym problemu nie ma.

    A w tym kraju jest tak, że jak przez centrum miasta przechodzi droga,
    która u nas ma status krajowej, na odcinku 1,4 km jest 15 przejść dla
    pieszych, z tego tylko 4 z sygnalizacją świetlną?