  • 11. Data: 2022-06-24 01:22:06
    Temat: Re: GPSy dla wszystkich
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-23 o 22:42, ii pisze:

    > No taki, który Ci wykaże GPS. Czego nie rozumiesz.

    > To akurat święte prawo tego, kto się z ograniczeniami nie zgadza. Masa
    > frajerów nie ma nic przeciw a nawet popiera.

    Oczywiście, każdy ma święte prawo gdy dojedzie do oznakowanego
    fotoradaru, to przyspieszyć i na cały internet głośno się rozpłakać, że
    dostał mandat.

  • 12. Data: 2022-06-24 01:27:54
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.06.2022 o 01:22, Poldek pisze:

    > Oczywiście, każdy ma święte prawo gdy dojedzie do oznakowanego
    > fotoradaru, to przyspieszyć i na cały internet głośno się rozpłakać, że
    > dostał mandat.

    Święte prawo polega na tym, że można nie zgadzać się z ograniczeniami i
    nie mieć z nimi problemu. No i można jeszcze nauczyć się czytać i dzięki
    temu rozumieć, że w ogóle nie było mowy o fotoradarach. I w ogóle ...
    leczyć czy już za późno.

  • 13. Data: 2022-06-24 01:31:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-24 o 01:27, ii pisze:

> [...]
    > nie mieć z nimi problemu. No i można jeszcze nauczyć się czytać i dzięki
    > temu rozumieć, że w ogóle nie było mowy o fotoradarach. I w ogóle ...

    Amen.

  • 14. Data: 2022-06-24 10:58:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2022 19:46, ii wrote:

    > To Ci mówię, że mowa była o tym by była kasa (mandat) a nie by był
    > ogranicznik prędkości.

    Kurwa, jaka kasa z mandatow jak nie bedziesz w stanie zlamac przepisow,
    bo do tego to wlasnie dazy?

    > A co to ma do rzeczy.

    To, ze tego typu rozwiazania pseudo autonomiczne nie maja sensu w
    przypadku gdy wszystkie auta dookola ich nie beda mialy i nie beda sie
    mogly komunikowac.

    Nie wyobrazam sobie prowadzic takiego samochodu, ktory mi nie pozwala
    przekroczyc predkosci ale pozwala na chwilowe depniecie celem
    wyprzedzenia tira na jednopasmowce w sytuacji gdy z przeciwka jedzie
    "zwykle" auto. Nie mialbym zaufania co do tego jak sie zachowa samochod
    ktory "prowadze"

  • 15. Data: 2022-06-24 10:59:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2022 21:42, ii wrote:

    > No taki, który Ci wykaże GPS. Czego nie rozumiesz.

    To nie tak ma dzialac. To ma w zalozeniu przeciwdzialac przekraczaniu
    predkosci. Juz teraz auta maja GPS i rejestrator parametrow, a policja w
    wielu krajach przy wypadkach smiertelnych daje do analizy twoj telefon
    czy przypadkiem go nie uzywales chwile przed.

  • 16. Data: 2022-06-24 17:37:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.06.2022 o 10:58, K pisze:

    > Kurwa, jaka kasa z mandatow jak nie bedziesz w stanie zlamac przepisow,
    > bo do tego to wlasnie dazy?

    Nie, to nie do tego służy.

    > To, ze tego typu rozwiazania pseudo autonomiczne nie maja sensu w
    > przypadku gdy wszystkie auta dookola ich nie beda mialy i nie beda sie
    > mogly komunikowac.

    Nie ma żadnej autonomii. Ma być raportowanie przekroczeń raportowanych
    przez GPS. Mówię, że nie zrozumiałeś kwestii.

> [...]
    > wyprzedzenia tira na jednopasmowce w sytuacji gdy z przeciwka jedzie
    > "zwykle" auto. Nie mialbym zaufania co do tego jak sie zachowa samochod

    No ale w ogóle nie chodzi o to, by Ci nie pozwalał przekroczyć prędkości
    tylko by Cię kasował.

    Nudzisz chłopie.

  • 17. Data: 2022-06-24 17:38:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.06.2022 o 10:59, K pisze:

    > To nie tak ma dzialac.

    Nie, właśnie tak.

> [...]
    > wielu krajach przy wypadkach smiertelnych daje do analizy twoj telefon
    > czy przypadkiem go nie uzywales chwile przed.

    Weź k.. posłuchaj o czym mówi Dobromierz a nie pieprz od rzeczy.

  • 18. Data: 2022-06-24 18:20:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Piszę tu bo ładnie będzie wyglądać ;-)

    Niech się wieść niesie w lemingi że Konfederacja MIAŁA, MA i BĘDZIE
    MIAŁA RACJĘ nie tylko w tej sprawie. ;-)

  • 19. Data: 2022-06-24 20:27:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.06.2022 o 18:20, _Master_ pisze:
    > Piszę tu bo ładnie będzie wyglądać ;-)
    >
    > Niech się wieść niesie w lemingi że Konfederacja MIAŁA, MA i BĘDZIE
    > MIAŁA RACJĘ nie tylko w tej sprawie. ;-)

    Płacą Ci za to?

  • 20. Data: 2022-06-25 00:56:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-24 o 17:37, ii pisze:

    > No ale w ogóle nie chodzi o to, by Ci nie pozwalał przekroczyć prędkości
    > tylko by Cię kasował.

    No to wystarczy pamiętać o tym, że przekroczenie kosztuje i wtedy już
    nie przekraczać :-)