  • 21. Data: 2022-06-25 01:22:55
    Temat: Re: GPSy dla wszystkich
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-24-czerwca-2022 o 20:27, ii pisze:
    > Płacą Ci za to?

    A Tobie płaci Renault?

  • 22. Data: 2022-06-26 14:06:59
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.06.2022 o 00:56, Poldek pisze:

    > No to wystarczy pamiętać o tym, że przekroczenie kosztuje i wtedy już
    > nie przekraczać :-)

    No i czemu dzisiaj znaków nie przestrzegasz.

  • 23. Data: 2022-06-26 14:07:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.06.2022 o 01:22, _Master_ pisze:

    > A Tobie płaci Renault?

    Chyba Tobie.

  • 24. Data: 2022-06-26 17:09:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-26-czerwca-2022 o 14:07, ii pisze:
    > Chyba Tobie.

    A umiesz pokazać język?

  • 25. Data: 2022-06-26 19:45:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.06.2022 o 17:09, _Master_ pisze:
    > W dniu niedziela-26-czerwca-2022 o 14:07, ii pisze:
    >
    > A umiesz pokazać język?

    Co Ci chodzi oo głowie

  • 26. Data: 2022-06-27 10:20:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/06/2022 16:38, ii wrote:

    > Weź k.. posłuchaj o czym mówi Dobromierz a nie pieprz od rzeczy.

    Chuj mnie jakis Dobromierz interesuje. Poczytaj sobie na stronach UE.

  • 27. Data: 2022-06-27 10:23:34
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/06/2022 16:37, ii wrote:

    > Nie, to nie do tego służy.

    Masz cymbale jebany i czytaj:
    https://www.autotrader.co.uk/content/news/mandatory-
    speed-limiters-on-uk-cars-from-2022

  • 28. Data: 2022-06-28 20:19:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.06.2022 o 10:20, K pisze:

    > Chuj mnie jakis Dobromierz interesuje. Poczytaj sobie na stronach UE.

    A mnie ..j interesuje co piszesz od rzeczy.

  • 29. Data: 2022-06-28 20:20:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.06.2022 o 10:23, K pisze:

    > Masz cymbale jebany i czytaj:

    Ee yy, spierdalaj w podskokach. Nie zrozumiałeś tematu.