  • 1. Data: 2007-01-20 11:58:20
    Temat: GTS vs. CDP
    Od: Bartek Duda <b...@t...zsel.lublin.pl>

    Witam,

    Majac do wyboru dwoch operatorow: CDP i GTS oraz potrzebujac uslugi dostepu
    do internetu i VPN, ktorego z nich dzis i na przyszlosc warto wybrac.

    Moglbym prosic o opinie uzytkownikow obu tych operatorow posiadajacych u
    nich w/w uslugi, bo jak wiadomo w ofertach kazdy swoje rozwiazanie chwali.

    Pozdrawiam,
    --
    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Siec Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 2. Data: 2007-01-21 13:16:35
    Temat: Re: GTS vs. CDP
    Od: "GTS" <m...@W...gazeta.pl>

    Osobiście mam GTS i nie narzekam. Awarie są bardzo rzadko. Mam LAN w którym
    jest 300pecetów i wszystko sprawnie chodzi. Polecam GTS

  • 3. Data: 2007-01-21 17:54:29
    Od: m...@t...pl

    mi CDP zestawiało 1,5 miecha AC_X , zwała bo i tak mnie potem do ATMu
    dosyłaja po help,,takze CDP skreslony z mojej listy ISPów,,zatem
    GTS, kolega go uzywa w Rybniku i chwali,

  • 4. Data: 2007-01-21 17:59:43
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    .com...
    mi CDP zestawiało 1,5 miecha AC_X , zwała bo i tak mnie potem do ATMu
    dosyłaja po help,,takze CDP skreslony z mojej listy ISPów,,zatem
    GTS, kolega go uzywa w Rybniku i chwali,

    tak to jest jak ktos zamiast do PL-IX podłącza sie do AC-X ;)
    tak po prawdzie to własciwie nie wiadomo po co jest ten cały AC-X... :)
    wygląda to na całkiem chybiony projekt

  • 5. Data: 2007-01-21 18:54:39
    Od: m...@t...pl

    w gdyni tez jest pl-ix ? na www tylko jest wawa, kraków i wrocław,

  • 6. Data: 2007-01-21 19:08:22
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    w gdyni tez jest pl-ix ? na www tylko jest wawa, kraków i wrocław,

    chyba są tylko te które wymieniłeś ale byc może gdyby ponegocjować z
    Sylwkiem Biernackim to na Wybrzezu tez by powstał, powinien!

  • 7. Data: 2007-01-21 19:22:49
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > ale byc może gdyby ponegocjować z Sylwkiem Biernackim to na Wybrzezu tez
    > by powstał, powinien!

    Niestety nawet na maila nie odpisuje wiec co tu negocjowac? :)
    Pozostaje AC-X lub po prostu zwykle lacza od operatorow.

    pzdr.

  • 8. Data: 2007-01-21 22:01:52
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > nich w/w uslugi, bo jak wiadomo w ofertach kazdy swoje rozwiazanie chwali.

    Tam, gdzie trafisz na fajniejszego handlowca i gdzie dadza Ci lepsze
    warunki.

    pozdr
    zasiu

  • 9. Data: 2007-01-21 23:00:26
    Od: m...@t...pl

    Michal Podsiadly napisał(a):

    > Niestety nawet na maila nie odpisuje wiec co tu negocjowac? :)
    > Pozostaje AC-X lub po prostu zwykle lacza od operatorow.
    >
    > pzdr.

    ech, coz,,patrzac na to ze juz podłaczylm sie,mam pełen net z opcja
    globala, dostep to tp czyli wsio t pl-ix pozostaje tylko dowymiany
    ruchu, patrzac ze CDP jest w PLIX to jest nadzieja ze tym sposobem
    bedzie mozliwosc wyminary ruchu w ramach paczki 50mbps czyli
    transit.pl,, chyba ze sie cud stanie i pl-ix zawista do 3miasta

  • 10. Data: 2007-01-22 10:25:46
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On 21 Jan 2007 10:54:39 -0800 I had a dream that m...@t...pl <m...@t...pl>
    wrote:
    >w gdyni tez jest pl-ix ? na www tylko jest wawa, kraków i wrocław,

    W PL-IX są firmy z miast, gdzie nie ma węzłów PL-IX. Można wykupić tranzyt
    z określonego miasta do PL-IX, jak dobrze dogadasz się z jakimś operatorem,
    to nawet to może być opłacalne.

    --
    Grzegorz Janoszka