  • 1. Data: 2007-01-20 23:19:10
    Temat: Re: Exatel - Wiatry - Brak światłowodów
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Almon B. Strowger jr napisał:

    > Ponoć teraz 2 tygodnie czekania na zawieszenie światłowodów, które sie
    > zerwały razem z liniami wysokiego napięcia podczas przewracania 2 słupów
    > z tymiż...

    Ożesz kurka podwodna, to macie ciepło... A ja myslałem, że perspektywa
    siedzenia przez weekend na agregacie to już jest hardcore - jeden z naszych
    kilientów pod Poznaniem drugą dobę dowozi benzynę.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 2. Data: 2007-01-20 23:24:06
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 20 Jan 2007 23:36:00 +0000, Almon B. Strowger jr wrote:

    > Ponoć teraz 2 tygodnie czekania na zawieszenie światłowodów, które sie
    > zerwały razem z liniami wysokiego napięcia podczas przewracania 2 słupów z
    > tymiż...

    to sie nazywa profesjonalny dostawca Internetu, nie ma co....

    nie zazdroszcze, mi wiatr miche przestawil podczas kiedy dachy zrywalo a
    juz odbieralem telefony z k...i i ch...mi wiec wspolczuje co sie u Was
    dzieje :(

    --
    futszaK
    0601061867

  • 3. Data: 2007-01-20 23:36:00
    Temat: Exatel - Wiatry - Brak światłowodów
    Od: "Almon B. Strowger jr" <b...@p...com>

    18.01.2007, godz 18.41 - zerwanie routingu do Internetu
    Ponoć teraz 2 tygodnie czekania na zawieszenie światłowodów, które sie
    zerwały razem z liniami wysokiego napięcia podczas przewracania 2 słupów z
    tymiż...

    To tyle.

    Pozdrawiam, Almon. B Strowger jr
    StrowgerNET

    Pozdrowienia ze StrowgerNETu dla Roberta i Tomasza

  • 4. Data: 2007-01-20 23:41:53
    Od: "Almon B. Strowger jr" <b...@p...com>

    > Pozdrowienia ze StrowgerNETu dla Roberta i Tomasza

    Aha i dla drugiego Tomasza też...

    PreZeS aka Almon

  • 5. Data: 2007-01-21 00:49:18
    Od: "Almon B. Strowger jr" <b...@p...com>

    Dnia 20-01-2007 o 23:19:10 Tomasz Śląski <t...@s...pl> napisał(a):

    > Ożesz kurka podwodna, to macie ciepło... A ja myslałem, że perspektywa
    > siedzenia przez weekend na agregacie to już jest hardcore - jeden z
    > naszych kilientów pod Poznaniem drugą dobę dowozi benzynę.

    Niedawno (od znajomego z ENEA) dowiedziałem się , ze te słupy od wczoraj
    od 13 juz stoją
    (http://www.klient.enea.pl/index.php?page_id=news&ne
    ws_id=123) łacznie z
    tym linkiem. Ja mu mówie, ze może to nie te z Poznania do Pniew - a on mi
    prosto? A od której był wczoraj prąd w Pniewach i jak myslisz - dlaczego?)
    Ponadto dodam, że u nas (Lwówek) prąd jest w 50 % powierzchni miejscowości
    w tej chwili (tzn u mnie jest , u Marka nie ma ;)) - więc radiolinia
    korzystajaca w 50 % z tych 50 % nie działa w 100 % i tak i tak więc połowa
    sieci odcięta jest od sieci ;)a reszta sieci od pozostałych sieci...
    Jasne? Jasne , że jasne...

    Almon B. Strowger jr

    PS> Przepraszam za siebie, ale ta sytuacja powoduje u mnie głupawkę... "
    Teraz DSLa możemy Panu założyć szybko, juz za 2-3 tygodnie bedzie Panu
    działał..., jeśli prawdą jest to co Pan mówi, ze juz działał, to nie ma
    znaczenia, musimy zrobic wywiad... i wie Pan, regulamin... To co , ze
    Neostrada od reki... i tak nie działa od razu ... ;) "

  • 6. Data: 2007-01-21 01:00:04
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Almon B. Strowger jr napisał:

    > PS Przepraszam za siebie, ale ta sytuacja powoduje u mnie głupawkę...

    Rozumiem i współczuję... Może warto przy tej (ekstremalnej) okazji spotkać
    się i pogadać?
    Trzymajcie się dzielnie i nie załamujcie się!

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2007-01-21 01:52:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    futszaK napisał(a):

    > to sie nazywa profesjonalny dostawca Internetu, nie ma co....

    Przepraszam CIe uprzejmie, ale w tej chwili pieprzysz jak potłuczony.
    Zjawisko przewrócenia się słupów WN jest mniej więcej tak samo
    prawdopodobne, jak trzesienie dna morskiego przy Sinapurze. Co prawda,
    oba zjawiska miały miejsce w tym roku, ale to o niczym nie świadczy.
    A topologię sieci Exatela zna każdy, kto mial cokolwiek wspólnego z
    Internetem, oczywiście profesjonalnie, a nie na zasadzie WBP :-P

    M.

  • 8. Data: 2007-01-21 09:37:20
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > to sie nazywa profesjonalny dostawca Internetu, nie ma co....
    netia zaliczyla pad wezla w Poznaniu z powodu... braku ups'ow (oficjalna
    wersja). to sie nazywa podejscie, ja mam podtrzymanie na dluzszy okres niz
    oni. ehh... na szczescie w srodku nocy i po paru godzinach ruszylo. 2
    tygodnie przerwy to juz makabra na max ale chlopaki dadza rade jak ich
    znam :)
    --
    Robert CyberM

  • 9. Data: 2007-01-21 09:38:59
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > Rozumiem i współczuję... Może warto przy tej (ekstremalnej) okazji spotkać
    > się i pogadać?
    to chyba zawsze warto :) w kazdym razie jak gdzies w Wielkopolsce to chetnie
    sie pojawie
    --
    Robert CyberM

  • 10. Data: 2007-01-21 11:30:53
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > nie zazdroszcze, mi wiatr miche przestawil podczas kiedy dachy zrywalo a
    > juz odbieralem telefony z k...i i ch...mi wiec wspolczuje co sie u Was

    myslę ze troche przesadziłes...warunki były ekstremalne wiec i efekty są
    ektremalne (szczegolnie dla uzytkowników)
    to co mógłby Exatel zrobic na szybko to postawić radiolinię....do tego nie
    potrzeba dwóch tygodni...pytanie tylko ile roboty po tych wichurach mają
    służby techniczne Exatela...niestety ale nie wszedzie opłaca się prowadzić
    światłowody w ziemi i podpisując Umowę należy zainteresować sie takimi
    "szczególami"