  • 1. Data: 2007-01-20 10:42:19
    Temat: Problem na drodze Neostrada - > Telia [ wysokie pingi ]
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Witam. Mam neostrade 320 i problemy z pingami na serwerach telii [ dokładnie
    chodzi o battle.net w grze Warcraft3 ]. Są one rzędu 90-140ms, problem pojawił
    się z nowym rokiem i dotyczy każdego kogo znam i ma neostrade [ obojętnie jaką
    opcję ]. Zresztą odsyłam tu: [url=http://replays.pl/forum/temat/3537/1]pingi w
    w3[/url]. Dzwoniłem kilka razy na infolinie, ale za każdym razem inne
    informację dostaję. Raz, że jest usterka i zostanie usunięta w ciągu tygodnia,
    innym razem, że nie ma żadnej usterki i wina stoi po stronie serwera, a
    jeszcze innym razem, że ping do 150ms to normalka na tej opcji [śmiech na
    sali! taki ping to tylko na modemie ]. To są jakieś kpiny bo zawsze w
    Warcraft3 miałem ping na poziomie 45ms max 70ms. Dla porównania w CS 1.6 mam
    pingi 15-30.

  • 2. Data: 2007-01-20 11:47:26
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik r...@W...gazeta.pl napisał:

    > To są jakieś kpiny bo zawsze w Warcraft3
    > miałem ping na poziomie 45ms max 70ms. Dla porównania w CS 1.6 mam pingi
    > 15-30.

    Co Ty sie tu nerwicujesz kliencie Neostrady, która nie ma żadnych gwarancji
    ani pasma ani jakości działania. Może zamiast biadolić warto, zeby namiętni
    gracze zebrali się i pogadali np. z ekipą www.pif-paf.pl co by postawić
    stosowny serwer w kraju i nie bedzie problemu.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2007-01-20 11:47:41
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    r...@W...gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    > Warcraft3 miałem ping na poziomie 45ms max 70ms. Dla porównania w CS 1.6 mam

    urok lacza bez SLA...

  • 4. Data: 2007-01-20 12:00:52
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

    > urok lacza bez SLA...

    To sobie zobacz Marcinku ze z naszego GTSE tez nie jest czasami najlepiej.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 5. Data: 2007-01-20 12:22:25
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):

    > To sobie zobacz Marcinku ze z naszego GTSE tez nie jest czasami najlepiej.

    nikt mi nie zglaszal ;]

  • 6. Data: 2007-01-20 16:09:21
    Od: crazy bejbi <t...@i...pl>

    > nikt mi nie zglaszal ;]

    jak klient z dostawcą rozmawia ze sobą najwygodniej ?
    przez polip :)

    wojtek

  • 7. Data: 2007-01-21 13:12:21
    Temat: Co to ma byc?
    Od: "Wnerwiony" <m...@g...pl>

    Przepraszam bardzo ale to mają być odpowiedzi????? Jak macie takie brednie
    pisać to sobie je w d*pe wsadzcie. Ktos potrzebuje pomocy a jakies cw*le
    urzadzaja sobie szopke. Jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz. "Kup
    lacze ze SLA" Jak by on chciał takiej odpowiedzi to by nawet tu nie pisał ale
    Polska to kraj poj*bów którzy pojecia nie maja o niczym i udzielaja sie na forum.

  • 8. Data: 2007-01-22 09:28:28
    Temat: Re: Co to ma byc?
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Wnerwiony" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > ale
    > Polska to kraj poj*bów którzy pojecia nie maja o niczym i udzielaja sie na

    Wow, to teraz na pewno ktos Ci pomoze i nawet jakis admin polpaka juz leci
    zmieniac ustawienia na routerach co by IP z neo mialo wyzsze priorytety.
    Sam cierpie z powodu kiepskich pingow to sewerow w sieci telia (World of
    Warcraft) ale to jeszcze nie powod aby obrazac ludzi ktorzy moga Ci cos w
    temacie wyjasnic, bo moc to Ci nikt nie moze, taki urok neostrady i duzego
    obciazenia sieci.

    Daniel

  • 9. Data: 2007-01-22 10:19:53
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Wnerwiony napisał(a):
    > Polska to kraj poj*bów którzy pojecia nie maja o niczym i udzielaja sie na forum.

    tak gwoli scislosci - to nie jest forum, ale to taki drobiazg ...

    --
    Mateo

  • 10. Data: 2007-01-22 10:40:58
    Od: wer <b...@n...pl>

    Mateo wrote:

    > tak gwoli scislosci - to nie jest forum, ale to taki drobiazg ...

    Dzieci neostrady nie widza roznicy.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.