  • 1. Data: 2007-01-19 21:04:05
    Temat: Witamy Pani Anno :)
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    http://annastrezynska.blog.onet.pl/ - po prawej: Linki - co przeglądam

    :)

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2007-01-19 22:09:41
    Temat: Re: Witamy Pani Anno :)
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    TLZ napisał(a):
    > http://annastrezynska.blog.onet.pl/ - po prawej: Linki - co przeglądam
    >
    > :)

    Prawde mowiac, jestem pelen podziwu :) Nie spodziewalem sie, ze Pani
    Ania przeglada typowo techniczne i branzowe miejsca wlasnorecznie :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 3. Data: 2007-01-20 00:35:37
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Mateusz Papiernik napisał:

    > Prawde mowiac, jestem pelen podziwu :) Nie spodziewalem sie, ze Pani Ania
    > przeglada typowo techniczne i branzowe miejsca wlasnorecznie :)

    Żadna to wielka nowość IMHO, ponieważ fakt czytania polipa przez UKE i Panią
    Prezes jest znany aktywnym i uważnym dyskutantom od dawna. Osobiście jestem
    bardzo pozytywnie nastawiony do tego stanu rzeczy.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 4. Data: 2007-01-20 11:21:08
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > Żadna to wielka nowość IMHO, ponieważ fakt czytania polipa przez UKE i

    Przez UKE - wiem. Rzadko pisuje, polipa czytam jednak regularnie. Sam
    zaobserwowalem oznaki aktywnosci :) O Pani Prezes nie wiedzialem, i
    jestem rowniez pozytywnie nastawiony.

  • 5. Data: 2007-01-20 18:28:38
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Przez UKE - wiem. Rzadko pisuje, polipa czytam jednak regularnie. Sam
    > zaobserwowalem oznaki aktywnosci :) O Pani Prezes nie wiedzialem, i jestem
    > rowniez pozytywnie nastawiony.

    Cieszę się z tego faktu.
    Może pani Strężyńska zacznie również bronic interesów małych sieci
    lokalnych, które dostarczają internet dla około 30% abonentów i są istotnym
    czynnikiem obniżającym ceny.
    Ja bym sobie i Wam życzył takich pomysłów:
    - udostępnienia jednego kanału WiMax za darmo w każdej gminie,
    - zwolnieniem z opłat za używanie WiMax na terenach wiejskich i tam, gdzie
    jest tylko jeden operator, lub nie ma szerokopasmowego internetu,
    - zawyżonymi opłatami za łącza operatorskie, gdzie TP ma monopol,
    - uniemożliwienie dużym operatorom wykupienia wszystkich częstotliwości
    WiMax i innych, zagwarantowanie dostępności dla innych operatorów,
    - opóźnionym serwisem DSLi używanych przez małe sieci względem np neostrad,
    - podzieleniem TP na kilka mniejszych firm, jako reakcja na praktyki
    monopolistyczne.
    Powodzenia

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2007-01-20 18:44:48
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
> [...]

    > - uniemożliwienie dużym operatorom wykupienia wszystkich częstotliwości
    > WiMax i innych, zagwarantowanie dostępności dla innych operatorów,
    każdy jest równy, no może poza TP która jest operatorem dominującym
    > - opóźnionym serwisem DSLi używanych przez małe sieci względem np neostrad,
    czyli dostawca to ktoś kto współdzieli neo?

    > - podzieleniem TP na kilka mniejszych firm, jako reakcja na praktyki
    > monopolistyczne.
    UKE nie ma takiego prawa
    poza tym, TP jest spółka.. nie państwowy moloch

    reasumując:
    uwolnienie 1go kanału na "wioskach" uważam za super pomysł
    ale..
    kto ma miec prawo go używac?
    ten kto pierwszy?
    troche to grząskie...

    ale próba ustawienia do normalności cen za FRy i ATMy to będzie to, co
    powinno się zrobić..

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2007-01-20 19:25:47
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 20 Jan 2007 19:44:48 +0100, icek wrote:

> [...]

    to ja poprosze ten kanal dla mnie :)

    > to jest dobry pomysł

    to ja poprosze definicje istnienia szerokopasmowego Internetu w danym
    miejscu

    > :)

    niech mi lepiej fTP zestawi cyfrowa dzierzawke na wioski gdzie mam apeki,
    reszta juz sie zajme

    > UKE nie ma takiego prawa
    > poza tym, TP jest spółka.. nie państwowy moloch

    a co to zmienia ?
    microsoft podzielili to fTP nie mozna ?

    > reasumując:
    > uwolnienie 1go kanału na "wioskach" uważam za super pomysł ale..
    > kto ma miec prawo go używac?
    > ten kto pierwszy?
    > troche to grząskie...

    a moze kazdy kto postawi apeka ?

    > ale próba ustawienia do normalności cen za FRy i ATMy to będzie to, co
    > powinno się zrobić..

    zdecydowanie, a najlepiej niech fTP doprowadzi to po ethernecie

    --
    futszaK
    0601061867

  • 8. Data: 2007-01-20 19:25:49
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > zdecydowanie, a najlepiej niech fTP doprowadzi to po ethernecie
    z tym problemu nie ma,
    ale IMO dobrze by były, gdyby dodatkowo można było sobie "samemu"
    odbierać łącze od TP

    a ceny za ATMa trzeba zbic..

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2007-01-20 19:35:46
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 20 Jan 2007 20:25:49 +0100, icek wrote:

    > z tym problemu nie ma,

    naprawde ?
    ciekawe czemu fTP sie tak upiera przy tym v35 i sprzedawaniu lacz typu
    50x2Mbps ?

    > ale IMO dobrze by były, gdyby dodatkowo można było sobie "samemu"
    > odbierać łącze od TP

    zdecydowanie, i to w kazdym miejscu gdzie sa wyposazenia ADSL

    > a ceny za ATMa trzeba zbic..

    nie sadzisz ze wystarczy powszechny dostep po gigabit/fast/ethernecie ?

  • 10. Data: 2007-01-20 19:50:51
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > naprawde ?
    > ciekawe czemu fTP sie tak upiera przy tym v35 i sprzedawaniu lacz typu
    > 50x2Mbps ?
    hmm
    u mnie po zblizeniu się do 6X 2 z tepsą
    od razu ATMa proponowali (jeszcze w czasach 10ki za 7k)

    > zdecydowanie, i to w kazdym miejscu gdzie sa wyposazenia ADSL
    super że się zgadzamy :)
    co robisz we wtorek?
    :))

    > nie sadzisz ze wystarczy powszechny dostep po gigabit/fast/ethernecie ?
    pewnie
    jestem za

    --
    pozdros