  • 21. Data: 2014-07-12 09:02:49
    Temat: Re: [Gdzie] Splitter Rozdzielacz Rozgałęźnik Extender Trojnik RJ45 (Ethernet)
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 11/07/2014 23:06, BQB wrote:

    > Oczywiście, że mówi. EIA/TIA 568A oraz EIA/TIA 568B. Gdzieś czytałem, że
    > część kolorów jest (powinna być) inaczej skręcona niż reszta, ale czy to
    > prawda - to ciężko powiedzieć.

    Weź ~31cm kabla cat5/5e/6 STP (najlepiej wszystkich trzech - będziesz
    miał porównanie), rozetnij izolację wzdłóź i sprawdź.
    Nie przypadkowo akurat tyle - no ale o tym to w specyfikacji. ;D
    --

  • 22. Data: 2014-07-13 23:17:49
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > I wyciąga pełne 100 megabit?

    W najgorszym przypadku obie setki będą half-duplex, ale to zazwyczaj nie ma
    znaczenia (zwykle szybki transfer ważny jest tylko w jedną stronę, więc nie
    ma dużej różnicy czy jest half czy full duplex).