  • 1. Data: 2010-03-01 08:36:01
    Temat: Gdzie obejrzę felgi aluminiowe - Warszawa
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Witam,
    gdzie w Warszawie można pooglądać, pomacać felgi aluminowe i jest dużu
    wybor.

  • 2. Data: 2010-03-01 08:40:50
    Temat: Re: Gdzie obejrzę felgi aluminiowe - Warszawa
    Od: to <t...@a...xyz>

    Abecad?o wrote:

    > Witam,
    > gdzie w Warszawie mo?na poogl?daae, pomacaae felgi aluminowe

    Na parkingu pod marketem...

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-01 10:52:59
    Temat: Re: Gdzie obejrze felgi aluminiowe - Warszawa
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > Na parkingu pod marketem...

    Ten etap mam już za sobą,
    a ponieważ nie noszę dresika z paskami to zaopatrywał się będę w innym
    miejscu niż parking ...

  • 4. Data: 2010-03-01 10:58:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Abecadło pisze:
    > Ten etap mam już za sobą,
    > a ponieważ nie noszę dresika z paskami to zaopatrywał się będę w innym
    > miejscu niż parking ...

    Widzisz kolego, niektórzy mierzą wszystkich swoją miarą, ale nie zwracaj
    uwagi na wypowiedzi "to" to grupowy troll najwyższej klasy :)

    Odnośnie felg, gdzieś kiedyś na wlocie do wawy, nie wiem czy to już była
    wawa byłem w salonie w którym cała ściana była zastawiona felgami, jak
    sobie przypomnę dam znać. (na wlocie od strony rawy)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-03-01 11:05:35
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-01 08:36:01 +0100, "Abecadło" <a...@h...com> said:

    > Witam,
    > gdzie w Warszawie można pooglądać, pomacać felgi aluminowe i jest dużu
    > wybor.

    W dużych zakładach oponiarskich, w firmach typu feu vert...
    Warszawa to duże miasto.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-03-01 12:55:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    Abecad?o wrote:

    > a poniewa? nie nosze dresika z paskami to zaopatrywa? sie bede w innym
    > miejscu ni? parking ...

    Czy ja sugerowałem zaopatrywanie się w felgi pod marketem? Chciałeś
    obejrzeć...

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-03-01 12:56:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Widzisz kolego, niektórzy mierzą wszystkich swoją miarą, ale nie zwracaj
    > uwagi na wypowiedzi "to" to grupowy troll najwyższej klasy :)

    Krzysiu, w zeszłym tygodniu pisałeś, że olałeś gnojownię, jak tam idą
    poszukiwania nowej pracy?

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-03-01 13:27:24
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Abecadło" <a...@h...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > gdzie w Warszawie można pooglądać, pomacać felgi aluminowe i jest dużu
    > wybor.

    http://www.europepoint.pl/

    Ożarów Maz. co prawda, ale wybór jest i obejżeć można.

    Pozdrawiam
    p.

  • 9. Data: 2010-03-01 14:23:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Krzysiu, w zeszłym tygodniu pisałeś, że olałeś gnojownię, jak tam idą
    > poszukiwania nowej pracy?

    w tym tygodniu widzę, zrezygnowałeś z dogryzania, więc uznaj proszę, że
    mój post w tym temacie za nieistniejący.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-03-01 14:43:41
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > w tym tygodniu widzę, zrezygnowałeś z dogryzania, więc uznaj proszę, że
    > mój post w tym temacie za nieistniejący.

    Wyluzuj, nie karm trola, sam zdechnie.