  • 1. Data: 2010-03-01 08:22:28
    Temat: sprzedalem samochod...
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    1. Prosze o info, czy jak sprzedalem autko wraz z ubezpieczeniem, to czy
    musze zglaszac cos mtu (oc wazne jeszcze pol roku) ? Czy jak kupujacy
    przerejestruje autko na siebie, to z automatu pojdzie info do mtu i wk?

    2. Co polecicie do ok 20tys, autko dla rodzinki 3 osobowej + wozek dziecka
    jeszcze :) Myslalem nad audi a3, lagunie, w kazdym badz razie cos wiekszego.
    Autko bedzie smigac w ciagu roku ok 25tys km, glownie trasa. Czy diesel to
    dobry pomysl przy takich przebiegach?

  • 2. Data: 2010-03-01 08:34:48
    Temat: Re: sprzedalem samochod...
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 08:22:28 +0100, mateusx6 napisał(a):

> [...]
    > cos wiekszego. Autko bedzie smigac w ciagu roku ok 25tys km, glownie
    > trasa. Czy diesel to dobry pomysl przy takich przebiegach?

    No to albo A3 albo wiekszego.. Ja z takimi zalozeniami kupilem Lagune 2
    kombi, ale z silnikiem benzynowym bo klopotow z renowkowymi dizlami
    coniemiara. Podejrzewam ze dlatego, ze w wiekszosci to sa
    sprowadzone ,wyeksploatowane trupy. Mimo ze Laguny ludzie sie boja i nie
    szukaja benzyny to i tak szukalem miesiac czasu i zaplacilem grubo
    powyzej sredniej. Ale jest super, bardzo wygodne, bezpieczne i super
    wyposazone auto. Dla ulatwienia podpowiem co jeszcze bralem pod uwage
    (mam francuskiego skreta) - Scenic, Xsara Picasso, Megane Grantour. O
    Lagune bylo najlatwiej.

  • 3. Data: 2010-03-01 08:43:22
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    mateusx6 pisze:
> [...]
    > Autko bedzie smigac w ciagu roku ok 25tys km, glownie trasa. Czy diesel to

    BMW E39.
    W tej kwocie, mozesz sobie przebierac.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-03-01 10:50:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mateusx6 pisze:
    > 2. Co polecicie do ok 20tys, autko dla rodzinki 3 osobowej + wozek dziecka
    > jeszcze :)

    1. stilo multivagon :)
    2. Peugeot 406
    Przebiegi astronomiczne nie są, jeśli chodzi o fiata brałbym jednak
    diesla (brak dobrych benzynówek) jeśli chodzi o peugeota brałbym silnik
    benzynowy +ewentualnie LPG.

    Ewentualnie jak trochę dołożysz wystarczy na saaba 9-3 :)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-03-01 11:03:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-01 08:22:28 +0100, "mateusx6" <m...@w...pl> said:

    > 1. Prosze o info, czy jak sprzedalem autko wraz z ubezpieczeniem, to czy
    > musze zglaszac cos mtu

    Tak. Zgłaszasz, że sprzedałeś i już nie będziesz im płacił.
    To, co zrobi kupujący jest jedną wielką niewiadomą, więc dbasz o swoje
    interesy.

    > 2. Co polecicie do ok 20tys, autko dla rodzinki 3 osobowej + wozek dziecka(...)
    > Autko bedzie smigac w ciagu roku ok 25tys km, glownie trasa

    Kup diesla - takiego, który będzie ci się podobał (i żonie).
    (kupisz auto polecane tutaj, ale wbrew sobie? :-))

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-03-01 11:20:17
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 1 Mar, 08:22, "mateusx6" <m...@w...pl> wrote:
    > 1. Prosze o info, czy jak sprzedalem autko wraz z ubezpieczeniem, to czy
    > musze zglaszac cos mtu (oc wazne jeszcze pol roku) ? Czy jak kupujacy
    > przerejestruje autko na siebie, to z automatu pojdzie info do mtu i wk?

    musisz, wyslij im poleconym kopie umowy + pesel kupujacego bo sie o to
    upomną. Masz na to 30dni, ale te 30dni jest na dotarcie do nich listu
    a nie na wyslanie.

> [...]
    > Autko bedzie smigac w ciagu roku ok 25tys km, glownie trasa. Czy diesel to

    Byle nie diesla, za 20tys bedzie to kikunastoletni zlom.

  • 7. Data: 2010-03-01 11:26:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BearBag pisze:
    > Byle nie diesla, za 20tys bedzie to kikunastoletni zlom.

    dlaczego tak twierdzisz? Znam sporo osób które robią po 100tyś rocznie
    dieslem, są też tacy co rocznie więcej niż 30tyś nie przejadą.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-03-01 11:27:16
    Od: Jaroslaw Wenta <j...@t...pl>

    mateusx6 wrote:

    > 1. Prosze o info, czy jak sprzedalem autko wraz z ubezpieczeniem, to czy
    > musze zglaszac cos mtu (oc wazne jeszcze pol roku) ? Czy jak kupujacy
    > przerejestruje autko na siebie, to z automatu pojdzie info do mtu i wk?

    Zarządaj od mtu pisemnego zaświadczenia, że masz z nimi rozwiązaną umowę i z
    niczym nie zalegasz. Poważnie. Walczyłem z nimi kilka miesięcy. Miałem OC,
    AC, NNW wykupione. Po roku, pomimo, że zapłaciłem za taki sam komplet
    przysłali mi umowę z samym OC oraz takie zaświadczenie do noszenia przy
    sobie z samym OC. Po wyjaśnieniach (porąbana infolinia) przysłali umowę
    OC,AC, NNW oraz zaświadczenie z samym OC. Potem umowę z samym OC, a
    zaświadczenie OC,AC, NNW. Po roku rozwiązałem z nimi umowę. Po pół roku
    przysłali mi znowu OC i ponaglenie do zapłaty. Po kilku rozmowach
    telefonicznych przysłali mi zaświadczenie, o które się na wszelki wypadek
    domagałem. I słusznie. Kuplowi przysłali komornika, pomimo, że z niczym nie
    zalegał. O trwającym 3 miesiące likwidowaniu szkody też mógłbym coś niecoś
    napisać...

    --
    JW

  • 9. Data: 2010-03-01 14:30:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    BearBag pisze:

    > Byle nie diesla, za 20tys bedzie to kikunastoletni zlom.

    Co za brednie... :/

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-03-01 15:01:01
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Karolek pisze:
    > Co za brednie... :/

    mam propozycje, żeby się czytało przyjemniej, nie lepiej napisać:
    "nie zgadzam się ponieważ .... " co za brednie ani to kulturalnie ani
    estetycznie, po co więc tak pisać?

    --
    krzysiek82