    From: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>
    Subject: Gdzie trzymać mocny magnes (neodymowy)?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Sender: Kucing <>
    Date: Mon, 23 Feb 2009 10:21:21 +0100

    Drodzy grupowicze mam bardzo praktyczne pytanie - mam nadzieję, że nie NTG.
    Dość przypadkiem stałem się posiadaczem dużego (średnica 20 cm!!!) i
    mocnego magnesu neodymowego. Niestety trudno się z nim poruszać, bo można
    dosłownie się przykleić do kaloryfera, klamki a nawet rury :)
    I pytanie: czy są jakieś "specjalistyczne" pojemniki do przechowywania
    mocnych magnesów? Rozumiem przez to pojemnik, który "wytłumia" (izoluje,
    ekranuje - jak to nazwać?) właściwości przyciągające magnesu?

    --
    - Kucing -