  • 191. Data: 2016-06-15 16:57:33
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > jak pisałem, to jest bardzo zgrubne przybliżenie. nawet jak będzie 30
    > czy 20 to przy 50kmh spokojnie się zatrzymasz

    A jak 10?

  • 192. Data: 2016-06-15 16:59:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Nijak się nie zatrzymasz między punktem gdzie sygnalizator przestaje być
    > widoczny a linią zatrzymania, bo sygnalizatory z definicji montuje się
    > tak, żeby było je widać z linii zatrzymania.

    wskażesz przepis z którego wynika, że mam zacząć hamować gdy żółte
    zapali się w momencie kiedy już nie widzę sygnalizatora?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2016-06-15 16:59:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A jak 10?

    bez kozery powiem 500 ... mm

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 194. Data: 2016-06-15 17:04:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale Pająk prawko już chyba z powrotem ma, a Oblanemu nie mają nawet co
    > zabrać;)

    a tak swoją droga zabierają prawko czy dają zakaz prowadzenia pojazdów
    mechanicznych? bo chyba skuterem mógł jeździć do 50ccm.
    czy może ban na wszystko co ma koła? :)

  • 195. Data: 2016-06-15 17:17:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 17:04, sirapacz wrote:

    > a tak swoją droga zabierają prawko czy dają zakaz prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych? bo chyba skuterem mógł jeździć do 50ccm.
    > czy może ban na wszystko co ma koła? :)

    Nie wiem, mi nie zabrali, ale na chłopski rozum, to skoro na 50cc nie
    trzeba mieć uprawnień, to możesz dalej jeżdzić.

    Shrek

  • 196. Data: 2016-06-15 17:20:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 16:59, masti wrote:

    > wskażesz przepis z którego wynika, że mam zacząć hamować gdy żółte
    > zapali się w momencie kiedy już nie widzę sygnalizatora?

    A po co mam ci coś wskazywać, jak nie o tym z tobą dyskutuję? Pytaj
    tego, z kim na ten temat dyskutowałeś. Ja się ciebie pytam jak ruszasz z
    pole position, skoro ci blacha zasłania sygnalizator?

    Shrek.

  • 197. Data: 2016-06-15 17:25:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 12:39, oblany pisze:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Słuchaj pajacu, może Twoi znajomi mają po lat 17 i dlatego dają radę bez
    > samochodu. Rok 2016, obecne realia i komunikacja miejska w Polsce, prawo
    > jazdy jest niestety niezbędne
    > i jest to zwyczajna rzecz, którą należy posiadać i nie trzeba do tego
    > być geniuszem, ani Kubicą.

    Ale nie można też być drogową melepetą.
    Normalni ludzie w końcu zdają egzamin - a jeśli ktoś ma z tym kłopot, to
    może to znak, że NIE POWINIEN mieć prawka?

  • 198. Data: 2016-06-15 17:27:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > A po co mam ci coś wskazywać, jak nie o tym z tobą dyskutuję? Pytaj
    > tego, z kim na ten temat dyskutowałeś. Ja się ciebie pytam jak ruszasz z
    > pole position, skoro ci blacha zasłania sygnalizator?

    normalnie, a ty jak?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 199. Data: 2016-06-15 17:28:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 10:46, SW3 pisze:

    > Są dane bo rok wcześniej stał fotoradar.

    24 h na dobę?

    > Statystyki są jak najbardziej w porządku. Po zdjęciu fotoradaru,
    > kierowcy przestali zwalniać w miejscu gdzie stał fotoradar. No cóż za
    > zaskakujące odkrycie ;) Tylko co z tego wynika?

    No nic.
    Ile wypadków od tego czasu było w tym miejscu, a ile rok wcześniej?

  • 200. Data: 2016-06-15 17:28:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 11:41, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Wiesz, ale nie dziwie sie Oblanemu, ze sie wscieka na system. U nas
    > wszystko jest pod gorke, a obywatele sa traktowani jak niebezpieczni
    > idioci by default.

    I nie wiem czy nie słusznie, jak patrzę na wyniki wyborów na ten przykład...