  • 11. Data: 2009-02-22 18:54:43
    Temat: Re: GeForce 2 Ti a monitor panoramiczny
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.02.2009 januszek <j...@p...irc.pl> napisał/a:

    > Chyba za duzo zer ;) Tyle, ze to jest TELEWIZOR a nie monitor... Co może
    > się skończyć tak, że jak podłączysz do tego komputer to będziesz miał
    > 1024x768 ;P Z dwojga złego lepiej udaje się z monitora zrobić telewizor
    > niż z telewizora monitor ;)

    E tam, mój samsung robi aż miło. Nawet fizyczne gabaryty matrycy podaje,
    więc ppi ma prawidłowe. No i ekran pixel w pixel renderuje bez skalowania.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2009-02-22 19:08:30
    Od: tangie <t...@W...pl>

> [...]
    > się skończyć tak, że jak podłączysz do tego komputer to będziesz miał
    > 1024x768 ;P Z dwojga złego lepiej udaje się z monitora zrobić telewizor

    Rozdzielczosc natywna tego tv to 1680x1050 i chcialbym zeby w pasku
    wyboru pojawila mi sie taka mozliwosc :)

    pzdr,

  • 13. Data: 2009-02-23 07:15:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tangie napisał(a):

    > Rozdzielczosc natywna tego tv to 1680x1050 i chcialbym zeby w pasku
    > wyboru pojawila mi sie taka mozliwosc :)

    A SONY suportuje drivery do tego TV dla uzywanego przez Ciebie systemu
    operacyjnego? ;PPP

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl