  • 1. Data: 2022-03-16 13:10:06
    Temat: General Petraeus o rosyjskiej armii
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Gen. Petraeus Invasion reveals a host of weaknesses in Russia's military":
    https://edition.cnn.com/2022/03/15/opinions/russia-u
    kraine-petraeus-bergen/index.html

  • 2. Data: 2022-03-18 18:17:13
    Temat: Re: General Petraeus o rosyjskiej armii
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6231d39c$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > "Gen. Petraeus Invasion reveals a host of weaknesses in Russia's military"

    Brak zaufania do półprzewodników. Ciagle lampy. Długa reakcja bo lampy muszą się
    nagrzać.
    Używanie krótkofalówek z Kerfura i zwkłych komórek do szukania się oddziałów.

    Wykrywanie zgrupowań rosjan przez szpiegowskie samoloty NATO
    tzw las pełen grzybiarzy.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2022-03-18 18:37:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-18 o 18:17, PiteR pisze:
> [...]
    > Używanie krótkofalówek z Kerfura i zwkłych komórek do szukania się oddziałów.
    >
    > Wykrywanie zgrupowań rosjan przez szpiegowskie samoloty NATO

    Ostatniego generała co zabili ukraińcy zdradził zwykły telefon.
    Namierzyli go i zlikwidowali razem z całą grupą.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2022-03-19 09:36:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślę, że my wiemy to, co oni chcą żebyśmy wiedzieli.
    BTW straty podawane przez pojedynczego mera pojedynczego miasta są wyższe, niż straty
    podawane przez rząd.
    109 dzieci zginęło ['''].
    Pod teatrem było 1600 osób, wydobyto 130.
    Itp. itd.
    To jest wschodnia matematyka.
    Generalnie to trzeba się było dobrze rządzić i dobrze zbroić przez 31 lat, to sporo
    dłużej niż nasze dwudziestolecie międzywojenne i
    poziom startu wobec sąsiadów diametralnie inny.
    No i lepsza zardzewiała atomówka niż brak atomówki.
    Wszystko wnioski dla nas, Gierek miał rację, a Kaliski nie zginął przez przypadek.

    -----