  • 1. Data: 2022-03-16 04:08:57
    Temat: jaka głośna słuchawka BT
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Potrzebuję cuś co pozwoli podgłośnić dzwięk ze smartfona powyżej 100%
    tak jak jest to możliwe np w playerze VLC

    Słucham w pracy dużo youtuba. Wielu kretynów nagrywa cicho
    dźwięk bo postawią aparat 3m od siebie i coś mamroczą pod nosem.
    Skąpią na mikrofony. Nawet niby radioofcy publikują filmiki
    z dzwiękiem -10dB

    To są niereformowalne młoty. Walka z wiatrakami.
    Jeśli poprosisz żeby podgłaśniali w czasie edycji fimu
    to jeszcze pyszczą że "u nich dobrze"

    Na razie zmiana pracy na cichszą nie wchodzi w gre :)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2022-03-16 10:20:57
    Temat: Re: jaka głośna słuchawka BT
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2022 o 04:08, PiteR pisze:
> [...]
    > Jeśli poprosisz żeby podgłaśniali w czasie edycji fimu
    > to jeszcze pyszczą że "u nich dobrze"
    >
    > Na razie zmiana pracy na cichszą nie wchodzi w gre :)

    Jak masz Andka w telefonie to i tak Ci obetnie głośność BT bo
    wprowadzili ograniczenia jakiś czas temu. Dbają o Twoje uszka :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 3. Data: 2022-03-16 10:59:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Mar 2022 03:08:57 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Jeśli poprosisz żeby podgłaśniali w czasie edycji fimu
    > to jeszcze pyszczą że "u nich dobrze"
    >
    > Na razie zmiana pracy na cichszą nie wchodzi w gre :)

    Próbuj :)
    https://www.google.com/search?q=bluetooth+volume+abo
    ve+100%25+android&sxsrf=APq-WBuDLq2RdZfajV--qE3pB2pG
    9ILxDA%3A1647424674495&ei=orQxYpfTHezlrgSsopnICw&oq=
    blueotuth+volume+above+100%25+android&gs_lcp=Cgdnd3M
    td2l6EAEYADIHCCMQsAIQJzoHCAAQRxCwA0oECEEYAEoECEYYAFD
    VLljLL2CGQGgBcAF4AIABVYgBqQGSAQEymAEAoAEByAEIwAEB&sc
    lient=gws-wiz

  • 4. Data: 2022-04-07 23:22:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6231ac35$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R) pisze tak:

    > Jak masz Andka w telefonie to i tak Ci obetnie głośność BT bo
    > wprowadzili ograniczenia jakiś czas temu. Dbają o Twoje uszka :)

    Nieprawda.

    Mam słuchawki JVC HA-S31BT i na 40% mam spoko głośność
    na tym samym telefonie.

    https://www.amazon.co.uk/JVC-Wireless-Bluetooth-Ligh
    tweight-Headphones-Black/dp/B07PFX42BJ

    na krótkiej liście mam

    https://www.amazon.co.uk/dp/B07PZR3PVB/
    https://www.apple.com/uk/airpods-2nd-generation/

    https://www.argos.co.uk/product/9482966

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2022-04-08 00:23:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.04.2022 o 23:22, PiteR pisze:
    > in <news:6231ac35$0$472$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nieprawda.
    >
    > Mam słuchawki JVC HA-S31BT i na 40% mam spoko głośność
    > na tym samym telefonie.

    To spróbuj zrobić na 80% :)

    > https://www.amazon.co.uk/JVC-Wireless-Bluetooth-Ligh
> [...]

    Jak Ci się słuch przytępi to podziękuj tym:

    https://support.apple.com/pl-pl/HT211903

    https://www.download.net.pl/jak-wylaczyc-automatyczn
    e-sciszanie-muzyki-do-bezpiecznej-glosnosci-w-androi
    dzie/n/4204/

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>