  • 1. Data: 2023-02-09 08:27:27
    Temat: [Giełda] scalaki i inne
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć.

    Chyba się pogodziłem z faktem, iż nic ciekawego już mi się nie chce zrobić.

    Przez lata nazbierałem sporo scalaków i innych rzeczy.
    Scalaki: https://www.olx.pl/d/oferta/uklady-scalone-nowe-CID9
    9-IDT2kik.html

    TI DAC8568 BoostePack
    Arrow Max1000
    TI ez430 Chronos 868
    Cypress CY8CKIT-049-42XX
    CypresS CY8CKIT-059
    XTRINSIC-SENSE Board (MPL3115, MAG3110, MMA8491)
    XMOS XK-STK-A8DEV, STARTKIT XS1-A8 EVAL BRD
    Kamery do RPI.

    Jak ktoś zainteresowany to proszę propozycje na prv.

    Jeśli istnieją jeszcze jakieś kółka zainteresowań, pracownie szkolne to
    z chęcią podaruję po przedstawieniu projektów.

    --
    AWa.