  • 1. Data: 2023-02-07 18:04:08
    Temat: Plik DDB
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów umiałby jeszcze otworzyć taki plik? To
    zapewne jest Protel 99SE lub coś takiego.
    Potrzebuję zobaczyć co jest w tym pliku więc szukam możliwości
    konwersji, zrobienia PDF-a lub nawet printskrina.

    Marvin

  • 2. Data: 2023-02-07 20:27:30
    Temat: Re: Plik DDB
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.02.2023 o 18:04, Marvin pisze:
> [...]
    > Potrzebuję zobaczyć co jest w tym pliku więc szukam możliwości
    > konwersji, zrobienia PDF-a lub nawet printskrina.

    https://fileproinfo.com/tools/viewer/ddb

    Próbowałes?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-02-07 21:03:08
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > https://fileproinfo.com/tools/viewer/ddb
    >
    > Próbowałes?

    Przepraszam za powtórkę pytania w drugim wątku - to efekt zmiany serwera
    na "wieczny-wrzesień".

    Próbowałem i niestety nie działa, heh.

    Marvin

  • 4. Data: 2023-02-07 21:05:17
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Marvin napisał(a):

    > Przepraszam za powtórkę pytania w drugim wątku - to efekt zmiany serwera
    > na "wieczny-wrzesień".
    >
    > Próbowałem i niestety nie działa, heh.
    >
    > Marvin

    Nie masz czasem prócz bazy ddb samego pliku .pcb?

  • 5. Data: 2023-02-07 21:06:07
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > Nie masz czasem prócz bazy ddb samego pliku .pcb?

    Mam! A to coś zmienia?

  • 6. Data: 2023-02-07 21:15:08
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Marvin napisał(a):

    > Mam! A to coś zmienia?

    Zmienia.
    https://www.altium.com/viewer/ łyka pliki .pcb.

  • 7. Data: 2023-02-07 21:18:03
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > Zmienia.
    > https://www.altium.com/viewer/ łyka pliki .pcb.

    Niestety, plik pcb i DDB nie zostały rozpoznane, razem wgrane też nie.
    No trudno, dzięki za chęci.

  • 8. Data: 2023-02-07 21:30:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W Internetach piszo, że https://pl.wikipedia.org/wiki/ACDSee potrafi.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-02-08 08:56:01
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > Potrzebuję zobaczyć co jest w tym pliku więc szukam możliwości
    > konwersji, zrobienia PDF-a lub nawet printskrina.

    Powinno się dać zaimportować do Altium Designera. Wygląda na to, że jest
    free trial.

    MJ

  • 10. Data: 2023-02-08 16:09:48
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marvin <n...@s...com> wrote:

    > Mam! A to coś zmienia?

    Może głupie pytanie (choć podobno nie ma głupich pytań, są najwyżej głupi
    ludzie), ale czy ten plik zaczyna się od PCB FILE 4? Jeśli tak, to
    AutoTrax powinien łyknąć.

    --
    Recepcja hotelu:
    - Szybko, przed hotelem leży kobieta! Jest nieprzytomna, wygląda jakby