  • 1. Data: 2010-02-01 21:34:40
    Temat: SEAT CORDOBA 2 - jak dobrać się do regulacji rączki hamulca?
    Od: k199 <k...@p...onet.pl>

    1. z tyłu za "wajchą" odciągam klapkę z plastiku , są tam "okienka"
    przez które widać ,że trzeba "podciągnąć" linki śrubkami. Niestety
    okienka sa za małe i nie jestem w stanie pokręcić kluczem.
    2. Obok "okienek" znajdują się dwie śrubki trzymające plastik.
    Odkręcam je .... i żadnych innych nie widzę. Pewnie trzeba jakoś
    wyszarpnąć z zatrzasków ale boję się bo te plastiki w Seacie takie ,że
    już nie jedną rzcze (między innymi wspomniana klapkę;) ) urwałem :(

    Jak zdejmuje sie tą całą listwę plastikową aby spokojnie sobie hamulec
    "podregulować"

    ?