  • 11. Data: 2021-05-17 22:12:35
    Temat: Re: Google Duplex - czemu nie ma nagrań?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 May 2021 18:36:34 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A tu jeszcze inny przyklad
    > https://www.youtube.com/watch?v=gHL9goC0C6U

    > I jeszcze wersja chamska - inne glosy

    ale moment. to są tzw. prerecordingi czyli nagrane wiele możliwych
    odpowiedzi normalnym ludzkim lektorem a następnie odpowiednio
    odtwarzane wg. zrozumiałego kontekstu rozmowy. W google mamy budowę
    całej wypowiedzi nie z kawałków tylko naturalnie + odpowiednie emocje
    i intonacja.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2021-05-17 22:18:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 May 2021 22:12:35 +0200, Marek wrote:

> [...]
    > odtwarzane wg. zrozumiałego kontekstu rozmowy. W google mamy budowę
    > całej wypowiedzi nie z kawałków tylko naturalnie + odpowiednie emocje

    Oczywiscie, ale chodzilo mi o to, ze nie trzeba AI google, zeby
    podobny system zrobic.

    I ... zorientowac sie trudno, ze sie z automatem rozmawia,
    przynajmniej na poczatku. Chyba ze ... sp* te nagrania.

    J.