  • 1. Data: 2021-05-17 14:01:12
    Temat: Google Duplex - czemu nie ma nagrań?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Może troszkę NTG ale zaryzykuję...

    Zaczęło się 3 lata od tej prezentacji:
    https://youtu.be/D5VN56jQMWM

    Można znaleźć kilka innych filmów jak ludzie używają tej usługi ale
    praktycznie nie ma nagrań z "drugiej strony"by posłuchać jak to gada.
    Udało mi się znaleźć tylko to:
    https://youtu.be/V7XIpXdzGTY

    Glos sztuczny czy jednak żywa osoba z Call center?

    Gdzie są inne nagrania? Przez 3 lata prawie nic?

    Wygląda na to,, że oprócz Google ktoś inny też dysponuje podobną
    techniką. Poniżej nagranie rozmowy z telemarketerem, który w
    odbierająym połączenie wzbudził podejrzenie, że prawdopodobnie
    rozmawia z AI, więc zaczął mu zadawać trudne pytania, które zostały
    wymownie zignorowane (z tajemniczą pauzą):

    https://youtu.be/hySSXaDaEY0

    --
    Marek

    --
    Marek

  • 2. Data: 2021-05-17 15:22:54
    Temat: Re: Google Duplex - czemu nie ma nagrań?
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/05/2021 13:01, Marek wrote:
> [...]
    > połączenie wzbudził podejrzenie, że prawdopodobnie rozmawia z AI, więc
    > zaczął mu zadawać trudne pytania, które zostały wymownie zignorowane (z

    Jesli masz telefon Google Pixel:
    https://support.google.com/phoneapp/answer/9118387?h
    l=en-GB&ref_topic=10078984

    Niestety nie dziala poza USA, np. w UK, a czasem bardzo by sie przydalo.

  • 3. Data: 2021-05-17 16:15:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 May 2021 14:22:54 +0100, K <n...@e...com> wrote:
> [...]
    l=en-GB&ref_topic=10078984

    > Niestety nie dziala poza USA, np. w UK, a czasem bardzo by sie

    Ale tu nie chodzi o kwestie techniczną czy daje się nagrywać rozmowy
    w telefonie czy nie, chodzi o to by posłuchać na większej próbce jak
    to AIgada AI. Bo np. to "Mhm" zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Tak
    samo zawahanie się (w nagraniu z restauracji) tej AI czy ma podać
    imię odwołującego rezerwację czy nie... To na prawdę brzmi jak
    człowiek.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2021-05-17 16:29:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 May 2021 14:01:12 +0200, Marek wrote:
> [...]
    > Gdzie są inne nagrania? Przez 3 lata prawie nic?
    >
    > Wygląda na to,, że oprócz Google ktoś inny też dysponuje podobną

    Oprocz super techniki, jest tez rozwiazanie "polskie".
    Dzwoni ... chyba nawet zywy czlowiek mowi, ale z tasmy, tzn z pliku.
    Ma staly tekst, ma zlapac kontakt, moze rozpoznac kilka prostych
    odpowiedzi ...

    A AI ... pewnie duzo pracy kosztuje przygotowanie dobrego automatu,
    a firmy niekoniecznie zainteresowane drogim zleceniem dla googla ...
    bo same niekoniecznie maja fachowcow od AI.

    J.

  • 5. Data: 2021-05-17 16:45:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 May 2021 16:29:58 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Dzwoni ... chyba nawet zywy czlowiek mowi, ale z tasmy, tzn z pliku.
    > Ma staly tekst, ma zlapac kontakt, moze rozpoznac kilka prostych

    Masz na myśli ten w Orange? Przecież to dramat a nie AI. O niczym
    nie da się z nim pogadać, nie reaguje emocjonalnie na konkretne
    sytuację (brak Mhm), ma bardzo płytką bazę słów kluczowych na jakie
    reaguje.

    > A AI ... pewnie duzo pracy kosztuje przygotowanie dobrego automatu,
    > a firmy niekoniecznie zainteresowane drogim zleceniem dla googla ...
    > bo same niekoniecznie maja fachowcow od AI.

    No i jaka konkluzja? Uwazasz ,że w tych przykładach to głos AI czy
    jednak ściema z Call center w tle?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2021-05-17 16:49:20
    Od: K <n...@e...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=JvbHu_bVa_g

  • 7. Data: 2021-05-17 18:36:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 May 2021 16:45:25 +0200, Marek wrote:

    > Masz na myśli ten w Orange?

    Nie, jakis telemarketing.
    Dzwoni jakas panienka i bardzo milym glosem namawia i rozmawia, tzn
    zostawia pauzy na dialog :-)

    https://youtu.be/mgA6NwDRePk?t=120

    > Przecież to dramat a nie AI. O niczym
    > nie da się z nim pogadać, nie reaguje emocjonalnie na konkretne
    > sytuację (brak Mhm), ma bardzo płytką bazę słów kluczowych na jakie
    > reaguje.

    Ale ... cos tam jednak dziala.
    Co prawda ostatnim razem sie wscieklem, bo "czy awaria dotyczy
    telefonu czy internetu" nie dawalo sie odpowiedziec "obu".

    > No i jaka konkluzja? Uwazasz ,że w tych przykładach to głos AI czy
    > jednak ściema z Call center w tle?

    Nie - po prostu mnie nie dziwi, ze to sie powolutku rozwija.

    A tu jeszcze inny przyklad
    https://www.youtube.com/watch?v=gHL9goC0C6U

    I jeszcze wersja chamska - inne glosy
    https://www.youtube.com/watch?v=pR28cFrBoUY

    Byc moze nawet w wersji bardzo uproszczonej - tzn zywy czlowiek
    wybiera teksty stale, bo po co zdzierac gardlo.

    J.

  • 8. Data: 2021-05-17 19:02:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 May 2021 18:36:34 +0200, J.F wrote:

    > Nie, jakis telemarketing.
    > Dzwoni jakas panienka i bardzo milym glosem namawia i rozmawia, tzn
    > zostawia pauzy na dialog :-)
    > https://youtu.be/mgA6NwDRePk?t=120

    O, i jeszcze jeden przyklad

    https://www.youtube.com/watch?v=kzPoZQdlevY

    Ale ... google nie znajduje pozaru sali Romantyczna.

    J.

  • 9. Data: 2021-05-17 19:07:12
    Od: K <n...@e...com>

> [...]
    > zawahanie się (w nagraniu z restauracji) tej AI czy  ma podać imię
    > odwołującego rezerwację czy nie... To na prawdę brzmi jak człowiek.

    https://aws.amazon.com/lex/

    Zaloz sobie konto i potestuj za darmo.

  • 10. Data: 2021-05-17 19:34:30
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 17/05/2021 18:02, J.F wrote:

    > O, i jeszcze jeden przyklad
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=kzPoZQdlevY
    >
    > Ale ... google nie znajduje pozaru sali Romantyczna.
    >
    > J.

    Pare ładnych lat temu powstał "Lenny" Nie ma on nic wsólnego z AI ale
    telemarketerzy potrafią z nim rozmawiać po 10 minut i dłużej...

    https://www.youtube.com/results?search_query=lenny+c
    all+bot

    c.