  • 11. Data: 2022-01-05 18:16:46
    Temat: Re: GoogleMaps jest żałosny
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.01.2022 o 23:53, ii pisze:
> [...]
    > nieprzejezdnych. Musiałem po polu jeździć by nie zawisnąć. Trochę
    > pomergowałem z wbudowaną i dotarłem gdzie trzeba.
    >
    > Siedzę sobie i oglądam ... w nawigacji jest wybrany "rower" :-)
    > Pokazywała jakiś kosmiczny czas przejazdu, ale zignorowałem to i nie
    > załączając opcji "trasa" tylko od razu "rozpocznij" w wyniku czego nie
    > pokazała, że rowerem jadę :-)
    >
    > Niestety ... naciąłem oponę na brzegu. Do wyrzucenia. Kolejny wydatek.
    >
    > Ale ale ... wczoraj jechałem i już wybrałem samochód. Prowadziła mnie
    > podobnymi dróżkami tyle, że już nie gruntowymi :-)

    Super mapy za dokładność,. Żałosna to jest choćby AmiGo która nie
    pokazuje istniejących dróg. Czego w sumie od GM oczekiwałeś -
    prowadzenia po świeżo pozamiatanym asfalcie?

  • 12. Data: 2022-01-05 18:41:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.01.2022 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ii i...@o...invalid ...

    > Ja nawigacje googla chwale. Ale niestety zdarza jej sie wyprowdzic na
    > jakas droge gruntowa chociaz w porownaniu z kilkoma lat wtecz -
    > sporadycznie.

    Bo rowerem nie jechałeś :-)

  • 13. Data: 2022-01-05 18:42:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/01/2022 17:16, trybun wrote:

    > Super mapy za dokładność,. Żałosna to jest choćby AmiGo która nie
    > pokazuje istniejących dróg. Czego w sumie od GM oczekiwałeś -
    > prowadzenia po świeżo pozamiatanym asfalcie?

    AmiGo jest fajne do dzialania w tle z GM na AA albo jako overlay na
    telefonie/tablecie z GM. GM ma chujowe pokrycie jesli chodzi o
    fotoradary w calej europie, a w DE nie pokazuje ich w ogole. Tak samo GM
    nie liczy ci na biezaco sredniej predkosci w strefie pomiaru takowej, a
    AmiGo robi to swietnie.

  • 14. Data: 2022-01-05 18:46:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.01.2022 o 11:02, K pisze:

    > Moja zona pierdoli podobne glupoty, ze tam nie bylo roweru albo nie
    > miala ustawionej pieszej nawigacji i ogolnie to wina telefonu albo
    > jeszcze lepiej moja bo ja jej taki telefon doradzilem.
    >
    > Jak nie mialem Android Auto to zawsze na ekranie bylo widac jaki tryb
    > jest ustawiony. W AA na samochodowym wyswietlaczu nie ma takiej potrzeby
    > bo zawsze jest ustawione poprawnie.

    Może inną nawigację miałeś.

  • 15. Data: 2022-01-05 18:54:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.01.2022 o 11:57, LordBluzg(R) pisze:

    > Icek w poprzednim użyciu GM jechał rowerem albo walił z buta i zapomniał
    > przestawić.

    Nie będę się jak c..l za każdym razem zastanawiał co poprzednio
    ustawiałem. Po prostu trochę zj..na jest ta nawigacja, że nie potrafi
    zauważyć, że jedzie samochodem ani tego pokazać. Zasadniczo traktuję to
    jako zabawne zdarzenie, ale jak widzę czyjeś uczucia uraziłem.

    > No, niedojeb :]

    Chyba Ty :-)

  • 16. Data: 2022-01-05 18:59:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2022 o 18:54, ii pisze:

> [...]
    > zauważyć, że jedzie samochodem ani tego pokazać. Zasadniczo traktuję to
    > jako zabawne zdarzenie, ale jak widzę czyjeś uczucia uraziłem.

    AI oczekujesz od GM? Może jeszcze ma się domyślać że jesteś gejem i
    przestawiać na różowo? I tak się dużo domyśla już :>

    > Chyba Ty :-)

    Nowychodzi że Ty :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 17. Data: 2022-01-05 19:03:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2022 o 17:59, Budzik pisze:

    > ;-D
    > To jest oczywiście mozliwe ze wynika to z faktu iz innej, lepszej nie
    > znam.
    >
    > Dla mnie zajebista jest jednak rzecz:
    > - ok google prowadz do xxxx
    >
    > Jezeli potrzebuje zrobić taka operacje kilka razy dziennie to
    > wspomnienie o wpisywaniu z klawiatury przysparza o dreszcze.
    > A jak sobie przypomne sposób wybierania w tym navi co gadal Hołowczyc?
    > (automapa?)...
    >
    > No i druga - informacja o korkach ale to juz pewnie maja wszyscy?
    >
    > Ale teraz to sie pewnie mocno pozmieniało?

    Co jest ciekawe w GM? Jak powiem "Nawigacja do Lidla" to nawet nie muszę
    znać nazwy ulicy, podobnie z kinem, teatrem, lotniskiem, kurwa ze
    wszystkim co jest oznaczone na mapach. Kiedyś szukałem jakiegoś zakładu
    i podałem nazwisko + elektryk i zabanglało. Ałtomapa? Zapomnij, jak nie
    podasz ulicy to nichuja nie zaprowadzi.

    W ogóle, ci, którzy jeszcze z palca obsługują navi to jakieś ludożerce
    chyba som.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 18. Data: 2022-01-05 20:19:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.01.2022 o 15:14, T. pisze:

    > Spróbuj Automapę - można tam ustawić sporo parametrów, w tym jazdy po
    > różnych kategoriach dróg. Jak gdzies jadę z bardziej skomplikowanymi
    > parametrami (drogi, punkty pośrednie), to korzystam właśnie z AM. Można
    > wykupić nawet tylko na kilka dni, a pierwsza instalacja na miesiąc jest
    > bezpłatna.

    I sama rozpozna, że jedzie samochodem a nie rowerem?

  • 19. Data: 2022-01-06 00:00:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2022-01-05 o 11:02, K pisze:

    > Moja zona pierdoli podobne glupoty,

    Aż obejrzałem tę dyskusję za pośrednictwem www, bo w czytniku news nie
    zobaczę wszystkiego. ;)
    To, co przeczytałem, jest na tyle nieprawdopodobne, że nikt o zdrowych
    zmysłach nie wykombinowałby podobnych niedorzeczności. :D
    Jakim trzeba być niedorozwojem, żeby zażądać od nawigacji wskazywania
    drogi dla rowerzysty, po czym mieć pretensje, że wskazuje drogę zgodnie
    z życzeniem użytkownika?
    Kużwa! Nadal do mnie nie może dotrzeć, że pisał to ktoś pełnoletni. :D

    --
    -
    Akarm

  • 20. Data: 2022-01-06 08:13:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > ;-D
    > To jest oczywiście mozliwe ze wynika to z faktu iz innej, lepszej nie

    No właśnie o tym piszę.