  • 31. Data: 2022-01-07 12:59:55
    Temat: Re: GoogleMaps jest żałosny
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/01/2022 11:20, LordBluzg(R) wrote:

    > https://www.bankier.pl/moto/mandat-za-uzywanie-googl
    e-maps-i-yanosika-niemcy-z-nowymi-przepisami-7156/

    W tym rzecz ze GM wlasnie nie ostrzega przed FR w DE w ogole ;) Ogolnie
    baza FR w GM jest slaba, w takim UK potrafi pokazac co trzeci.

  • 32. Data: 2022-01-07 13:00:51
    Od: K <n...@e...com>

    > https://www.bankier.pl/moto/mandat-za-uzywanie-googl
    e-maps-i-yanosika-niemcy-z-nowymi-przepisami-7156/

    "Nowe przepisy kodeksu drogowe nie zabraniają w teorii korzystania z
    narzędzi nawigacyjnych pasażerowi w samochodzie"

  • 33. Data: 2022-01-07 21:57:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >https://www.bankier.pl/moto/mandat-za-uzywanie-goog
    le-maps-i-yanosika-niemcy-z-nowymi-przepisami-7156/

    Hm, czy mi sie wydaje, czy u Niemcow od dawna tak bylo?

    Yanosik i Rysiek w ogole w Niemczech dzialaja?

    Automapa kiedys za Odra sie pytala czy ostrzegac, bo w Niemczech to
    nielegalne.
    Ale AM tylko przed stacjonarnymi ostrzegala.

    J.