  • 21. Data: 2022-01-06 09:55:14
    Temat: Re: GoogleMaps jest żałosny
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.01.2022 o 18:42, K pisze:

    > AmiGo jest fajne do dzialania w tle z GM na AA albo jako overlay na
    > telefonie/tablecie z GM. GM ma chujowe pokrycie jesli chodzi o
    > fotoradary w calej europie, a w DE nie pokazuje ich w ogole. Tak samo
    > GM nie liczy ci na biezaco sredniej predkosci w strefie pomiaru
    > takowej, a AmiGo robi to swietnie.

    Nie próbowałem działania w tle. Wady które ją zdyskwalifikowały u  mnie
    to choćby to że do mojego domu  nie ma dojazdu, czyli to że wg AA nie ma
    żadnej drogi, no i te wielce  wq*ce ciągłe "aktualizowanie" które nic
    nie wnosiło.

    GM zresztą też nie używam. Jak na razie Yanosik w pełni spełnia
    oczekiwania co do nawigacji i jego właśnie używam, oczywiście nie do
    jazdy w terenie, tu używam OSManda z wgranymi mapami UMP, i póki co nie
    widzę lepszych zamienników dla tego tandemu.

  • 22. Data: 2022-01-06 11:43:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-05 o 20:19, ii pisze:

    > I sama rozpozna, że jedzie samochodem a nie rowerem?

    Tego nie wiem - jest to możliwe (np. zależne od prędkości). Domyślnie w
    AM ustawiony jest samochód osobowy.
    T.

  • 23. Data: 2022-01-07 10:26:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/01/2022 22:53, ii wrote:
> [...]
    >
    > Ale ale ... wczoraj jechałem i już wybrałem samochód. Prowadziła mnie
    > podobnymi dróżkami tyle, że już nie gruntowymi :-)

    Sprobuj moze Flitmeister:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.fli
    tsmeister

    Wyglada ciekawie, jutro bede wiozl dzieciaki do polskiej szkoly to
    sprwadze jak dziala z AA.

  • 24. Data: 2022-01-07 10:41:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    05 Jan 2022 16:59:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > A jak sobie przypomne sposób wybierania w tym navi co gadal Hołowczyc?
    > (automapa?)...

    Automapa ma głosowe. Ale jak działa to nie wiem.

  • 25. Data: 2022-01-07 10:42:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Jan 2022 15:43:35 +0100, w <692pf6f8a5pv$.1fudij7kgtak8.dlg@40tude.net>,
    Collie <p...@b...pl> napisał(-a):

    > Niezależnej
    > i samorządnej nawigacji w samochodzie to nie zastąpi. AM górą.

    AM to już raczej śpiewka przeszłości. Już chyba wolałbym GM.

  • 26. Data: 2022-01-07 10:45:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-07 o 10:26, K pisze:

> [...]
    tsmeister

    > Wyglada ciekawie, jutro bede wiozl dzieciaki do polskiej szkoly to

    Jeśli chodzi o sam antyradar i prędkości to polecam Ryśka - można
    ustawić tak, że na tle innej aplikacji będzie widoczny tylko znak z
    ograniczeniem prędkości i/lub radarem. Można w tle sobie ustawić np. GM,
    a Rysiek jako dodatkowe zabezpieczenie.
    T.

  • 27. Data: 2022-01-07 11:10:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/01/2022 09:45, T. wrote:

> [...]
    > ustawić tak, że na tle innej aplikacji będzie widoczny tylko znak z
    > ograniczeniem prędkości i/lub radarem. Można w tle sobie ustawić np. GM,

    No AmiGo tez rysuje w overlay-u. A ten Rysiek ogarnia FR i pomiar
    sredniej na zachod od Odry? Najlepiej te mobilne tez, szczegolnie w DE.

  • 28. Data: 2022-01-07 12:03:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 7 Jan 2022 10:45:55 +0100, w <61d80bd3$0$532$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    > ustawić tak, że na tle innej aplikacji będzie widoczny tylko znak z
    > ograniczeniem prędkości i/lub radarem. Można w tle sobie ustawić np. GM,

    Rysiek to "must have" :)

  • 29. Data: 2022-01-07 12:04:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-07 o 11:10, K pisze:

    > No AmiGo tez rysuje w overlay-u. A ten Rysiek ogarnia FR i pomiar
    > sredniej na zachod od Odry? Najlepiej te mobilne tez, szczegolnie w DE.

    Nie wiem - poszukaj w necie i na ich stronie opinii -
    https://rysiekwidzimisie.pl. Sądzę że wątpię...
    T.

  • 30. Data: 2022-01-07 12:20:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 11:10, K pisze:

    > No AmiGo tez rysuje w overlay-u. A ten Rysiek ogarnia FR i pomiar
    > sredniej na zachod od Odry? Najlepiej te mobilne tez, szczegolnie w DE.

    https://www.bankier.pl/moto/mandat-za-uzywanie-googl
    e-maps-i-yanosika-niemcy-z-nowymi-przepisami-7156/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>