  • 1. Data: 2009-10-19 08:38:52
    Temat: Grafika do CS4
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Szukam czegoś niedrogiego z pasywnym chłodzeniem do pracy z CS4.

    Może być karta jak poniżej ?
    http://www.robert.com.pl/palitgeforcewithcuda9500gt1
    024mbddr2128bittvdvipci-
    p-17377.html

  • 2. Data: 2009-10-19 08:48:55
    Temat: Re: Grafika do CS4 poprawka linku
    Od: m...@p...onet.pl

    http://tinyurl.com/yglrdkm

  • 3. Data: 2009-10-19 08:52:22
    Temat: Re: Grafika do CS4
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

    > Może być karta jak poniżej ?
    > http://www.robert.com.pl/palitgeforcewithcuda9500gt1
    024mbddr2128bittvdvipci-
    > p-17377.html

    http://www.proline.pl/sklep.php?p=GAINWARD+9400GT+51
    2
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=SAP+HD4350+512

    j.

  • 4. Data: 2009-10-19 09:06:42
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam czegoś niedrogiego z pasywnym chłodzeniem do pracy z CS4.

> [...]

    co ma karta graficzna do pracy w CS4?

  • 5. Data: 2009-10-19 09:20:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:06:42 +0200, Kokos napisał(a):

    > co ma karta graficzna do pracy w CS4?

    Jest szansa, że będzie wyświetlać obraz nad którym staramy się pracować :)
    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-10-19 09:21:06
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Użytkownik zly napisał:

    > Jest szansa, że będzie wyświetlać obraz nad którym staramy się pracować :)

    CS4 obsluguje CUDA? To moze jakas kartza nVidii?

  • 7. Data: 2009-10-19 09:21:42
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 19 Paź, 11:06, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:5b90.0000010c.4adc259c@newsgate.onet.
    pl...

    1024mbddr2128bittv...

    > co ma karta graficzna do pracy w CS4?

    Oczywiście niewiele, nawet z tych względnie wykorzystywanych mocy lub
    funkcji. Ale są tacy, dla których musi być fuul wypas. U mnie siedzi
    ati X1600 i działa bezproblemowo na dwa monitory.

  • 8. Data: 2009-10-19 09:23:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Kokos pisze:
    > co ma karta graficzna do pracy w CS4?

    Bo może chodzi o Counter Strike 4 ??? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 9. Data: 2009-10-19 09:25:02
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Oczywiście niewiele, nawet z tych względnie wykorzystywanych mocy lub
    > funkcji. Ale są tacy, dla których musi być fuul wypas. U mnie siedzi
    > ati X1600 i działa bezproblemowo na dwa monitory.

    U mnie na dwie duze "banki" obraz sle X1300 (chyba jeszcze tansza). ;)
    Ale tez nie uzywam CS4.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 10. Data: 2009-10-19 09:28:22
    Od: ps <p...@g...pl>

    Leszek Drwal pisze:
    (..)
    > CS4 obsluguje CUDA?

    Nie obsługuje, tylko można w nim robić. Te cuda.

    BP NMSP :)