  • 1. Data: 2011-06-27 16:20:37
    Temat: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Witajcie,

    Zastanawia mnie jedna sprawa - UKE chce wymusić na operatorach 90%
    gwarantowanego pasma, dla klientów to dobrze.
    Jednak z drugiej strony - mam zakłócany link radioliniowy, UKE
    ma czas na reakcje 1 miesiąc - dodam że opłaty za pasmo wcale nie
    są niskie - ba - są wielokrotnie wyższe niż opłata za dostęp do
    Internetu dla przysłowiowego Kowalskiego.
    Zdaje sobie sprawe że złapanie "pirata" proste nie jest, jednak
    oczekuję symetrii działań - nie ma 90% dostępności - bo ktoś zakłóca
    UKE reaguje w ciągu doby (choćby przydzielając inną częstotliwość).

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-06-27 19:34:02
    Temat: Re: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-27 18:20, Verox pisze:
> [...]
    > oczekuję symetrii działań - nie ma 90% dostępności - bo ktoś zakłóca
    > UKE reaguje w ciągu doby (choćby przydzielając inną częstotliwość).

    To niedobrze dla klientów. Więcej regulacji, gorzej dla operatorów,
    gorzej dla operatorów, gorzej dla rynku, gorzej dla klienta. Gdyby same
    regulacje potrafiły dostarczać internet, było by lepiej, niestety nie
    potrafią. Niestety to zbyt proste, żeby było oczywiste. Na szczęście
    rynek poradzi sobie i z tym, szkoda, że będzie to kosztowne. Koszty
    poniesie klient.Trudno.

    Pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2011-06-28 22:00:47
    Od: Krzysztof <s...@i...net.pl>

    W dniu 27.06.2011 21:34, Michał pisze:

> [...]
    > gorzej dla operatorów, gorzej dla rynku, gorzej dla klienta. Gdyby same
    > regulacje potrafiły dostarczać internet, było by lepiej, niestety nie

    Co ty tam wiesz o regulacjach :

    http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=r
    elated

    :-)

    Pozdrowienia dla Regulatora.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2011-06-29 08:46:24
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-29 00:00, Krzysztof pisze:

    > Co ty tam wiesz o regulacjach :
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=r
    elated

    > :-)