eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGwarancja jakości... Spostrzeżenia... › Re: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl
    !not-for-mail
    From: Michał <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
    Date: Mon, 27 Jun 2011 21:34:02 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 23
    Message-ID: <iualv8$11q7$1@opal.icpnet.pl>
    References: <s...@m...verox.pl>
    NNTP-Posting-Host: d56-247.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1309203240 34631 77.65.56.247 (27 Jun 2011 19:34:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 19:34:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <s...@m...verox.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95561
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-27 18:20, Verox pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Zastanawia mnie jedna sprawa - UKE chce wymusić na operatorach 90%
    > gwarantowanego pasma, dla klientów to dobrze.
    > Jednak z drugiej strony - mam zakłócany link radioliniowy, UKE
    > ma czas na reakcje 1 miesiąc - dodam że opłaty za pasmo wcale nie
    > są niskie - ba - są wielokrotnie wyższe niż opłata za dostęp do
    > Internetu dla przysłowiowego Kowalskiego.
    > Zdaje sobie sprawe że złapanie "pirata" proste nie jest, jednak
    > oczekuję symetrii działań - nie ma 90% dostępności - bo ktoś zakłóca
    > UKE reaguje w ciągu doby (choćby przydzielając inną częstotliwość).

    To niedobrze dla klientów. Więcej regulacji, gorzej dla operatorów,
    gorzej dla operatorów, gorzej dla rynku, gorzej dla klienta. Gdyby same
    regulacje potrafiły dostarczać internet, było by lepiej, niestety nie
    potrafią. Niestety to zbyt proste, żeby było oczywiste. Na szczęście
    rynek poradzi sobie i z tym, szkoda, że będzie to kosztowne. Koszty
    poniesie klient.Trudno.

    Pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: