  • 1. Data: 2011-06-22 10:31:19
    Temat: Promocje - przymusowość
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    Witam.
    Gdzie 2 Polaków tam 3 opinie ...... ;-P
    Podczas spotkania padło stwierdzenie, że

    Promocje MUSZĄ być ciągle ogłaszane/aktywne poprzez ISP bez względu na
    oferte stałą do netu!!!

    Twierdzę, ze promocje są forma dobrowolnej zachęty dla użytkowników,
    i można wyobrazić sobie sytuację np na Marsie lub pustyni że można miec
    tylko stałą ofertę.

    Koleżanka, że to jest "jakiś" obowiązek. Oczywiście nie umiała podać mi
    gdzie miałbym takowego prawa szukać??!!

    Jak udowodnić sobie lub Jej że ktoś się myli??

  • 2. Data: 2011-06-22 10:56:03
    Temat: Re: Promocje - przymusowość
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ziolko napisa?(a):

    > Koleżanka, że to jest "jakiś" obowiązek. Oczywiście nie umiała podać mi
    > gdzie miałbym takowego prawa szukać??!!

    Ewidentnie pomylila z tzw: "obowiazkiem malzenskim" ;) Dla obu tych
    'obowiazkow' podstawa prawna jest taka sama ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-06-22 11:34:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-06-22 12:31, Ziolko pisze:
> [...]
    > gdzie miałbym takowego prawa szukać??!!
    >
    > Jak udowodnić sobie lub Jej że ktoś się myli??

    Nie w Moskwie, a w Leningradzie, nie samochody, tylko rowery i nie
    rozdają, tylko kradną.

    Tak naprawdę twardy obowiązek jest jeden - jeżeli promocja ma okres
    obowiązywania umowy dłuższy niż rok, oferta powinna być dostępna również
    dla okresu dwunastomiesięcznego. I za to można beknąć przed Komisją
    Europejską.

    Poza tym, z z paru ustaw można wysnuć wniosek, że jeżeli coś jest w
    długoterminowej promocji, powinno być również dostępne "z wolnej ręki".
    Przykład - ceny neostrady bez umowy. Z tym, że na ten obowiązek, za
    przeproszeniem, wszyscy leją, bo i tak nikt go nie egzekwuje.

    Odwrotna zależność nie zachodzi - masz mieć standardową ofertę z
    opublikowanym regulaminem i cennikiem, a promocja to tylko Twoja dobra wola.

  • 4. Data: 2011-06-22 12:07:41
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-06-22 12:56, januszek pisze:
    > Ziolko napisa?(a):

    > Ewidentnie pomylila z tzw: "obowiazkiem malzenskim" ;) Dla obu tych
    > 'obowiazkow' podstawa prawna jest taka sama ;P
    >
    > j.

    Przekaże, przekaże ;-P

  • 5. Data: 2011-06-22 12:13:01
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-06-22 13:34, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie w Moskwie, a w Leningradzie, nie samochody, tylko rowery i nie
    > rozdają, tylko kradną.

    Zawsze byłem pewny, ze to chodzi o Plac Czerwony, ale mogłem sie mylić.

> [...]
    > obowiązywania umowy dłuższy niż rok, oferta powinna być dostępna również
    > dla okresu dwunastomiesięcznego. I za to można beknąć przed Komisją

    [..] To pamiętałem, aczkolwiek nie wiedziałem dlaczego, nie znam podstaw
    prawnych.

    > Odwrotna zależność nie zachodzi - masz mieć standardową ofertę z
    > opublikowanym regulaminem i cennikiem, a promocja to tylko Twoja dobra
    > wola.

    A to mam 3 piwa!!! ;)
    Jak coś to mogę jedno odstąpić ... oczywiście piwo, nie koleżankę ;-P

  • 6. Data: 2011-06-22 15:06:29
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-22 14:13, Ziolko pisze:

    > [..] To pamiętałem, aczkolwiek nie wiedziałem dlaczego, nie znam podstaw
    > prawnych.

    Pakiet telekomunikacyjny
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2009:337:0011:0036:PL:PDF

  • 7. Data: 2011-06-24 05:42:24
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-06-22 17:06, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Pakiet telekomunikacyjny
    > http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2009:337:0011:0036:PL:PDF

    Dziękuję, poczytam.

  • 8. Data: 2011-06-24 08:46:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-24 07:42, Ziolko pisze:

    i=OJ:L:2009:337:0011:0036:PL:PDF

    > Dziękuję, poczytam.

    W Pakiecie jest jeszcze parę innych ciekawych rzeczy, np. net neutrality.

  • 9. Data: 2011-06-24 12:44:45
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2011 10:46:00 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):
    /../
    > W Pakiecie jest jeszcze parę innych ciekawych rzeczy, np. net
    > neutrality.

    Kombinuje ta UE jak koń pod górę i bankrutuje.
    Co komu przeszkadza umowa terminowa nawet na 10 lat, jak kara za zerwanie
    umowy by była 5zł?

  • 10. Data: 2011-06-24 14:25:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2011-06-24 14:44, Smok Eustachy pisze:

    > Co komu przeszkadza umowa terminowa nawet na 10 lat, jak kara za zerwanie
    > umowy by była 5zł?

    A po co operatorowi taka umowa?

    --
    Ślązak