  • 11. Data: 2022-03-12 23:22:41
    Temat: Re: HDD kupowane wysyłkowo
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-12 o 15:31, złomowisko pisze:

    > Ostatnio kupowałem pamięci w stacjonarnym sklepie komputerowym, przede
    > mną gościu kupował standardowy dysk 3,5 i sprzedawcy upadł ten dysk na
    > podłogę gdy przynosił, rombło nieźle. Klient podziękował i wyszedł w
    > podskokach ze sklepu, ja mówię chyba dysk do puszki, sprzedawca się
    > uśmiał powiedział, że nic się nie stało, że są na to odporne gdy nie
    > pracują, że magazynierom czasem się zdarza zrzucić z półki i nie było
    > jeszcze nigdy reklamacji takiego dysku, a kurierzy nie tak tłuką nie
    > tylko te dyski :/

    Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2022-03-13 01:45:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-12, złomowisko <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > czasem się zdarza zrzucić z półki i nie było jeszcze nigdy reklamacji
    > takiego dysku, a kurierzy nie tak tłuką nie tylko te dyski :/

    Z kupowaniem dysków jest tak jak z kupowaniem każdej nieco bardziej
    wartościowej rzeczy - trzeba odrobić pracę domową i sprawdzić
    sprzedawcę. Jak sprawdzenie wyjdzie niekorzystnie lub nie da się
    sprawdzić, to kupuje się u takiego co wypada lepiej, nawet jeśli jest
    drożej.

    --
    Marcin