  • 81. Data: 2011-07-07 11:46:38
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 07 Jul 2011 10:56:44 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > A jednak , dałeś się wciągnąć w pyskówkę i jednocześnie twierdzisz że
    > jesteś asertywny - to jest dopiero ROTFL.

    a po co mi do ciebie asertywność. To jest po prostu ubaw.

  • 82. Data: 2011-07-07 12:02:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 11:46, masti pisze:

    > a po co mi do ciebie asertywność. To jest po prostu ubaw.

    Dokładnie, to jest ubaw.
    Na żywo z takim gorylem musiałbyś przyjąć postawę asertywną. Świadomość
    zarobienia w mazak przyhamowałaby epitety na jakie pozwalasz sobie w
    internecie. Dałeś się podpuścić jak dziecko i właśnie przyznałeś, że w
    tutaj prezentujesz inną postawę niż na żywo. Wygląda na to, że jesteś po
    prostu cienkim hipokrytą.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 83. Data: 2011-07-07 16:41:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 07 Jul 2011 12:02:49 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

> [...]
    > internecie. Dałeś się podpuścić jak dziecko i właśnie przyznałeś, że w
    > tutaj prezentujesz inną postawę niż na żywo. Wygląda na to, że jesteś po

    ROTFL. Ty już nawet nie wiesz o czym piszesz. cofnij się w wątku o
    poczytaj.

  • 84. Data: 2011-07-07 16:46:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 16:41, masti pisze:

    > poczytaj.

    Jak widać nie zrozumiałeś, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 85. Data: 2011-07-07 18:06:27
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    DoQ wrote:

    > Jak widać nie zrozumiałeś, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    Chłopie, weź już sobie odpuść. Robisz z siebie błazna.
    Trollować cza umić.

    jarek d.

  • 86. Data: 2011-07-07 18:07:24
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    J.F wrote:

    > I jaki z tego moral ? Pakuj, pakuj systematycznie, bo inaczej bedziesz
    > czekal az inni zjedza :-P
    >
    > A gdziez to jest taka stacja co to ma jeden dystrybutor ?
    > Bo jak inaczej rozumiec "jedyny wolny" ? Na innych posilaly sie takie
    > dryblasy ze nawet napisac na newsach strach ? :-)

    Hehehe

    jarek d.

  • 87. Data: 2011-07-07 21:20:26
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-07 10:29, DoQ pisze:

    > Po co miałem się odzywać, masz jakiś argument za?
    Sam podales argument.
    Koles blokowal dystrybutor.
    Sam chciales zatankowac.

    > Tak, TY zawsze!
    Tak, ja zawsze.

    > I zawsze jak zaobserwujesz sytuację że ktoś na kimś
    > wymusi pierwszeństwo, albo dojdzie do drogowej sprzeczki typu jeden
    > drugiemu zahamuje przed maską to ZAWSZE wychodzisz na światłach do
    > delikwenta i tłumaczysz że tak się nie robi.
    Nie zawsze.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 88. Data: 2011-07-07 22:53:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 21:20, topek pisze:

    > Sam podales argument.
    > Koles blokowal dystrybutor.
    > Sam chciales zatankowac.

    I 3 samochody przede mną, poczekalem 2min, oszacowałem czas po czym
    stwierdziłem że czekanie nie ma sensu i odjechałem. Przejeżdżając obok
    zobaczyłem że gość żre hot doga w samochodzie (z tyłu ciężko zobaczyć co
    się dzieje w szoferce dostawczaka - czyż nie?). Miałem specjalnie się
    zatrzymać i tłumaczyć mu że z tyłu ludzie czekają? Teraz rozumiesz? Czy
    nadal trudne do przyswojenia?

    > Nie zawsze.

    Skoro mnie pouczasz to raczej powinieneś.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 89. Data: 2011-07-07 23:11:29
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-07 22:53, DoQ pisze:

> [...]
    > się dzieje w szoferce dostawczaka - czyż nie?). Miałem specjalnie się
    > zatrzymać i tłumaczyć mu że z tyłu ludzie czekają? Teraz rozumiesz? Czy
    Teraz rozumiem,
    Niemniej nadal nie masz podstawy, zeby kogos wyzywac o wiesniakow i
    imputowac swiadomego, wiesniackiego zachowania.

    Cos Twoja zeznania, nie trzymaja sie kupy.
    Najpierw, ze czasu nie miales i odjechales, a potem ze byl duzy.
    Jedno z drugim ma zwiazek radziecki.

    A patrzac szerzej, jak mi zwraca ktos uwage (juz nawet pomijam styl,
    chyba ze jakies extremum) i od razu widze, ze ma racje to nie dyskutuje,
    choc tez do malych sie nie zaliczam :)
    Uwage zwrocic mi moze kazdy. NIe ma znaczenia czy prezes, czy
    sprzataczka, czy sasiad biedny czy bogaty, czy fajna dupa, czy brzydki
    paszczur.
    Na takiej samej zasadzie uznaje prawo do poruszania sie po drogach tico,
    matizow czy twingo, ktore troche dluzej potrzebuja niz ja do
    wyprzedzenia sznurka tirow.

    Za to "nie ma litosci dla skurwysynow", ktorzy swiadomie mendza, czy to
    na drodze, czy w zyciu i brna w to.
    A jesli nie wiedza, ze zachowuja sie jak fiuty, to juz w ogole dramat,
    antygona i pytam: Gdzie byli rodzice?

    > Skoro mnie pouczasz to raczej powinieneś.
    Nie rozumiesz slowa pisanego.
    Napisalem: "zawsze STARAM SIE myslec o innych".
    A ze nieraz nie wyjdzie. Coz, taka ludzka natura.

    Zapomniec sie, a swiadomie zachowywac sie jak menda, to jednak 2 rozne
    sprawy.