  • 1. Data: 2010-01-22 00:00:49
    Temat: Identyfikacja alarmu po pilocie
    Od: TheStachoo <...@...3>

    Witam,

    Potrzebuje pomocy z identyfikacją alarmu, po pilocie
    http://img44.imageshack.us/img44/9263/pilot1t.jpg
    http://img190.imageshack.us/img190/9094/pilot2k.jpg
    Na samochodzie mam naklejkę FOX, ale na ich stronie nie znalazłem
    takiego pilota. Chodzi mi konkretnie o kupienie nowej obudowy, tylko nie
    wiem co to za firma.
    Z góry dzięki za pomoc.

    --
    TheStachoo

  • 2. Data: 2010-01-22 01:21:29
    Temat: Re: Identyfikacja alarmu po pilocie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "TheStachoo" <...@...3> napisał w wiadomości
> [...]
    > pilota. Chodzi mi konkretnie o kupienie nowej obudowy, tylko nie wiem co

    A to nie to przypadkiem?:
    http://www.mse.pl/index.php?p1099,obudowa-pilota-ala
    rmu-cobra-kod-2214
    http://www.swistak.pl/a4306658,Obudowa-Pilota-Autoal
    armu-COBRA-2p.html
    http://www.allegro.pl/item889050625_obudowa_pilota_c
    obra_obudowy_pilotow_najtaniej.html
    http://www.allegro.pl/item891702509_obudowa_pilota_c
    obra_obudowy_pilotow_najtaniej.html
    http://www.allegro.pl/item884202437_obudowa_do_pilot
    a_autoalarmu_cobra_2po_bateria.html

    Coś wybierzesz ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-01-22 09:21:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    TheStachoo wrote:

> [...]
    > takiego pilota. Chodzi mi konkretnie o kupienie nowej obudowy, tylko
    > nie wiem co to za firma. Z góry dzięki za pomoc.

    Tło dla zdjęć wybrałeś idealne ;-) co oni sie tak na tego pilota
    patrzą wszyscy? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-01-22 10:22:56
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 22 Sty, 00:00, TheStachoo <1...@...3> wrote:
> [...]
    > Na samochodzie mam naklejkę FOX, ale na ich stronie nie znalazłem
    > takiego pilota. Chodzi mi konkretnie o kupienie nowej obudowy, tylko nie

    To jest Cobra, rowniez wymienialem obudowe, bo zuzyla sie guma na
    przycisku.
    Kupilem wysylkowo tutaj www.alarmy-gerard.pl kosztowalo chyba ze 20 zl
    o ile pamietam.

  • 5. Data: 2010-01-22 12:32:38
    Od: TheStachoo <...@...3>

    W dniu 2010-01-22 10:22, choczsz pisze:
    > To jest Cobra, rowniez wymienialem obudowe, bo zuzyla sie guma na
    > przycisku.
    > Kupilem wysylkowo tutaj www.alarmy-gerard.pl kosztowalo chyba ze 20 zl
    > o ile pamietam.

    Wielkie dzięki. Już kupiłem :)