  • 1. Data: 2010-01-21 20:22:56
    Temat: Silnik zasysa czy wydmuchuje powietrze ? :-)
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    Witam.

    Megane 1.9 D (lift)

    Temat może śmieszny ale nie dla mnie.
    Od filtra powietrza odchodzi albo dochodzi taka rura, którą w moim
    przypadku wydmuchiwane jest powietrze, a zawsze wydawało mi się, że
    powinno być raczej zasysane. Usterka, czy faktycznie tak powinno być w
    tym silniku?

    KA-RAM-BA

  • 2. Data: 2010-01-21 20:43:28
    Temat: Re: Silnik zasysa czy wydmuchuje powietrze ? :-)
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]
    > przypadku wydmuchiwane jest powietrze, a zawsze wydawało mi się, że
    > powinno być raczej zasysane. Usterka, czy faktycznie tak powinno być w

    szukaj odma

  • 3. Data: 2010-01-21 21:51:13
    Od: "Kriso" <b...@a...pl>

[...]

    Musisz to podlaczyc do nawiewu wtedy bedziesz mial ...
    uniwersalny system odprowadzania spalin do wewnatrz

    Kriso

  • 4. Data: 2010-01-22 07:20:45
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Kriso pisze:

    > Musisz to podlaczyc do nawiewu wtedy bedziesz mial ...
    > uniwersalny system odprowadzania spalin do wewnatrz

    Ta i skoncza sie wreszcie kretynskie posty.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2010-01-22 09:02:10
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    > Musisz to podlaczyc do nawiewu wtedy bedziesz mial ...
    > uniwersalny system odprowadzania spalin do wewnatrz

    Tylko mi nie mów, że zrobiłeś tak u siebie.

  • 6. Data: 2010-01-22 09:07:52
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    KA-RAM-BA pisze:
    > Temat może śmieszny ale nie dla mnie.
    > Od filtra powietrza odchodzi albo dochodzi taka rura, którą w moim
    > przypadku wydmuchiwane jest powietrze

    jest to odma, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej.

    , a zawsze wydawało mi się, że
    > powinno być raczej zasysane.

    nie wydawało Ci się, silnik zasysa powietrze, ponieważ do pracy silnika
    potrzebne jest właśnie powietrze oraz paliwo.

    Usterka, czy faktycznie tak powinno być w
    > tym silniku?

    znasz już odpowiedz na to pytanie :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-01-22 09:08:56
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > szukaj odma

    wpisalem odma w googla i wyszlo:

    Odma opłucnej (łac. pneumothorax) - wtargnięcie powietrza lub innych gazów
    do jamy opłucnej spowodowane najczęściej uszkodzeniem miąższu płucnego lub
    przedziurawieniem ściany klatki piersiowej. Odma opłucnowa jest jednym ze
    stanów nagłych i jako taka wymaga niezwłocznej interwencji chirurgicznej.

    Znaczy sie do mechanika trzeba isc.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 8. Data: 2010-01-22 09:10:37
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    ...wydmu co?

    pozdr
    lublex

  • 9. Data: 2010-01-22 09:29:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    KA-RAM-BA pisze:
> [...]
    > przypadku wydmuchiwane jest powietrze, a zawsze wydawało mi się, że
    > powinno być raczej zasysane. Usterka, czy faktycznie tak powinno być w

    Diesel bez przepustnicy (starsze) i zasysaja powietrze i wydmuchuja
    powietrze zmieszane ze spalinami (nieco mniej niz zassaly, ale zawsze)
    Nowsze raczej tez powinny miec sladowe ilosci tlenu w spalinach, diesel
    musi pracowac przy pewnym nadmiarze tlenu, inaczej zaczyna kopcic.

    MarcinJM

  • 10. Data: 2010-01-22 15:15:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kriso wrote:

    > Musisz to podlaczyc do nawiewu wtedy bedziesz mial ... uniwersalny
    > system odprowadzania spalin do wewnatrz

    Praktyczne na wojnie, można zastosować w pojeździe wroga...

    --
    cokolwiek