  • 1. Data: 2010-01-21 17:54:55
    Temat: [piątkowo] Historia pewnego wypadku drogowego
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    25-letni Michał P. spowodował dziś wypadek w Muninie koło Jarosławia.
    Chociaż odpadł mu tył samochodu próbował nim uciekać z miejsca zdarzenia.

    Michał P., 25-letni mieszkaniec okolic Jarosławia nie opanował Hondy
    przejeżdżając dzisiaj nad ranem przez Muninę koło Jarosławia.
    Doprowadził do zderzenia z prawidłowo jadącym rowerem i pomimo tego, że
    tył jego samochodu urwał się przy tym próbował odjechać. Zatrzymał się
    dopiero, gdy zabrakło paliwa, które razem ze zbiornikiem zostało na
    miejscu zdarzenia.

    Próbował jeszcze uciekać pieszo, ale zatrzymali go policjanci. Okazało
    się, że kierowca hondy ma ponad 2,3 promila alkoholu w wydychanym
    powietrzu. Trafił do szpitala. Za jazdę w stanie nietrzeźwym grozi mu
    nawet 2 lata więzienia.

    Źródło:
    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100120/JAROSLAW/857401297
    lub krócej: http://tnij.org/flgz

    Jako ciekawostkę polecam porównanie powyższej wersji z wersją Policji:
    http://tnij.org/flg0

    I zdjęcia tutaj:
    http://digart.pwi.pl/galeria.php?start=0&kategoria=1
    8

    --
    PSYLO

  • 2. Data: 2010-01-21 18:13:48
    Temat: Re: [piątkowo] Historia pewnego wypadku drogowego
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    PSYLO wrote:

    > 25-letni Michał P. spowodował dziś wypadek(ciaaaaaach)
    >
    > Źródło:

    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100120/JAROSLAW/857401297
    > lub krócej: http://tnij.org/flgz

    No i o co chodzi?
    Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?

    > Jako ciekawostkę polecam porównanie powyższej wersji z wersją Policji:
    > http://tnij.org/flg0

    Tak, policja i ich pisanina:

    "W wyniku uderzenia doszło do rozpołowienia na dwie części"

    Oni tam, w policji, sądzą, że można rozpołowić na osiem części?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-01-21 18:19:52
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Doprowadził do zderzenia z prawidłowo jadącym rowerem i pomimo tego, że

    Hahahah, dobre. Czy to pisal jakis debil? ;)

  • 4. Data: 2010-01-21 19:08:41
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 18:13:48 +0100, Bydlę napisał(a):

    > No i o co chodzi?
    > Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?

    A widzisz różnicę pomiędzy rowerem, a Roverem? Początkowo zastanawiałem się
    co zostało z rowerzysty po ciachnięciu na pół Hondy :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-01-21 19:38:32
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    PSYLO wrote:

> [...]
    > lub krócej: http://tnij.org/flgz

    No i o co chodzi?
    Że był pijany? Że uciekał? Że auto mu się zepsuło?

    Bydlę, przeczytaj jeszcze raz

    Albo zastanów się jaki rower rozpołowi auto.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-01-21 21:06:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PSYLO pisze:

    > Jako ciekawostkę polecam porównanie powyższej wersji z wersją Policji:
    > http://tnij.org/flg0

    Prawie jak w kawale o rowerach na Placu Czerwonym, tylko tu nie rowery a
    Rovery.

    > I zdjęcia tutaj:
    > http://digart.pwi.pl/galeria.php?start=0&kategoria=1
    8

    Widać Poxipol, z którego była zbudowana Honda, na mrozie traci parametry
    i puścił ;)

  • 7. Data: 2010-01-21 21:26:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010 17:54:55 +0100, PSYLO wrote:
    >I zdjęcia tutaj:
    >http://digart.pwi.pl/galeria.php?start=0&kategoria=
    18

    Ciekawe swoja droga - rower niewiele pogiety .. wiec co sie stalo z
    honda ? spawana z dwoch czy po dachowaniu ? I gdzie sa drzwi ?

    J.

  • 8. Data: 2010-01-21 22:31:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010 18:13:48 +0100, Bydlę wrote:
    >Tak, policja i ich pisanina:
    >"W wyniku uderzenia doszło do rozpołowienia na dwie części"
    >Oni tam, w policji, sądzą, że można rozpołowić na osiem części?
    >;>>>

    Sa rzeczy o ktorych sie tylko matematykom snilo :-)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_Banacha-Tarski
    ego

    J.

  • 9. Data: 2010-01-22 02:55:37
    Temat: Re: [pi?tkowo] Historia pewnego wypadku drogowego
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > Hahahah, dobre. Czy to pisal jakis debil? ;)

    Za kółkiem był debil, pisał debil i wielu debili przeczytało ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2010-01-22 10:29:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 17:54:55 +0100, PSYLO napisał(a):

    > I zdjęcia tutaj:
    > http://digart.pwi.pl/galeria.php?start=0&kategoria=1
    8

    Prawie jak zakonnica z "Zandarma" :)