  • 1. Data: 2010-01-21 18:44:34
    Temat: Zestaw głośnomówiący B-SPEECH PRIM
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Poszukuję opinii o B-SPEECH PRIM ponieważ zamierzam takiego kupić:
    http://www.allegro.pl/item865586529_b_speech_prim_ro
    wnolegla_obsluga_dwoch_telefonow.html
    Podoba mi się możliwość obsługi dwóch telefonów, co mi jest bardzo
    potrzebne. W szczególności interesuje mnie opinia o jakości rozmów,
    jakości baterii itp.

    pozdr.
    stebi

  • 2. Data: 2010-01-21 19:09:12
    Temat: Re: Zestaw głośnomówiący B-SPEECH PRIM
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Podoba mi się możliwość obsługi dwóch telefonów, co mi jest bardzo

    a co to cholerstwo ma wspolnego z samochodem?
    P.

  • 3. Data: 2010-01-21 20:18:06
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a co to cholerstwo ma wspolnego z samochodem?

    jak zaczniesz jeździć to zrozumiesz :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2010-01-22 00:53:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "stebi" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podoba mi się możliwość obsługi dwóch telefonów, co mi jest bardzo
    > potrzebne. W szczególności interesuje mnie opinia o jakości rozmów,

    Mogę polecić - pośrednio. Kupiłem w prezencie siostrze, która nigdy komóry
    nie odbierała, bo własnie jechała samochodem (i nie chodziło nawet o to, że
    taka porządna i przestrzega przepisów, tylko komóra zawsze w torebce na
    tylnym siedzeniu). Odkąd ma - zawsze odbiera ;-) I z tego co twierdzi,
    bardzo się jej przydaje i jest zadowolona.
    Solidnie wykonane, nie trzeszczy, spasowane ładnie - tylko farba wygląda na
    taką, która po jakimś czasie zacznie złazić. Bateria trzyma bardzo dobrze,
    fabrycznie naładowaną rozładowywałem przez trzy albo cztery doby odtwarzając
    na niej mp3 z komóry ;-) Zresztą, akku jest od którejś tam nokii, zawsze
    można dokupić o wiekszej pojemności i zamiast ładowania w aucie, wymieniać
    (a ładować w domu). Ładowarka - chyba 19 zeta, podobnie alternatywny
    akumulator.
    Wadą jest brak wyświetlacza, bo nie wiesz kto dzwoni, rozwiązaniem tej
    wady - przypisanie dzwonków do osoby w komórce a sposobem na dzwonienie do
    kogoś - wybieranie głosowe w komórce. Ale jeżeli ktoś nie wisi na telefonie
    w samochodzie, a a chce głównie odbierać - to bardzo dobre rozwiązanie.
    Jeżeli jesteś gotów dołożyć parę złotych, to poszukaj takiego, który też ma
    wyjmowany akumulator, bo to bardzo fajna rzecz (nie wisza Ci kable w aucie,
    tylko wymieniasz akku na naładowany w domu) - i takiego z wyświetlaczem,
    który importuje książke telefoniczną - nic więcej do szczescia nie będzie
    potrzebne ;-)
    Oczywiście, nie wycisza radia i musisz robić to ręcznie, ale jakośc dźwięku
    jest bardzo dobra, z drugiej strony też słychać rozmówcę tak, jakby trzymał
    słuchawkę przy uchu. Bez problemu paruje się z dwoma aparatami. Polecam -
    jeżeli chcesz coś droższego, to tylko dlatego, że będzie miało wyświetlacz.
    Sprzedającego też polecam, szybko, bezproblemowo, zgodnie z opisem.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2010-01-22 10:01:43
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Przy braku jakichkolwiek opinii kupiłem LG HFB-500, bo o tym można było
    znaleźć pozytywne opinie. Jak tylko przyjdzie i przetestuje to dam znać.
    Jestem ciekaw jak będzie sprawowała się bateria solarna :)

    pozdr.
    stebi