  • 1. Data: 2010-01-22 00:43:54
    Temat: porównanie dwóch aut
    Od: adi <a...@g...com>

    witam co wybrać spośród peugota 407 i mazdy 6 oba w dieslu i
    kombi,mają być mało awaryjne i ekonomiczne, może jakies inne sugestie?

  • 2. Data: 2010-01-22 00:46:25
    Temat: Re: porównanie dwóch aut
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 15:43:54 -0800 (PST), adi napisał(a):

    > witam co wybrać spośród peugota 407 i mazdy 6 oba w dieslu i
    > kombi,mają być mało awaryjne i ekonomiczne, może jakies inne sugestie?

    nie ma tak dużych diesli

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-22 01:19:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    adi wrote:

    > witam co wybrać spośród peugota 407 i mazdy 6 oba w dieslu i kombi

    Tym samym?

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-01-22 02:52:09
    Od: "Michał Przestrzelski" <s...@w...peel>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > nie ma tak dużych diesli

    Są . okrętowe.

    Michał

  • 5. Data: 2010-01-22 08:40:22
    Od: "luis" <c...@C...pl>

    > nie ma tak dużych diesli

    A ja samochód trzymam w garażu - blaszaku.

  • 6. Data: 2010-01-22 09:05:40
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    adi pisze:
    > witam co wybrać spośród peugota 407 i mazdy 6 oba w dieslu i
    > kombi,mają być mało awaryjne i ekonomiczne, może jakies inne sugestie?

    peugot 407 to jakaś chińska podróbka peugeota 407? kurcze zupełnie nie
    jestem w temacie. A tak na poważnie, nie dziw się kolego, że uzyskujesz
    głupie odpowiedzi bo używając zwrotu "w dieslu" sam się o to prosisz :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-01-22 09:30:01
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    A ja tam nawet w dieslu to wolałbym Mazdę. O ile to w tym samym dieslu, który
    miałem okazje po raz pierwszy w życiu pomylić z benzyną ;-)
    Postawiłbym sobie akwarium i oglądał eksponat jak żabę w formalinie. ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 8. Data: 2010-01-22 09:38:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:52:09 +0100, Michał Przestrzelski napisał(a):

    > Są . okrętowe.

    Nie ma - nawet w największym z nich mieści się najwyżej Matiz

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-01-22 10:18:24
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "adi" napisał:
    > witam co wybrać spośród peugota 407 i mazdy 6 oba w dieslu i
    > kombi,mają być mało awaryjne i ekonomiczne, może jakies inne sugestie?

    Przestań używać slangu w swoich wypowiedziach, bo grupowi puryści językowi
    zjedzą Cię i... słusznie!

    Co do tematu, hmm... mało awaryjne powiadasz, a to stawiałbym na: tylne
    szyby bez ogrzewania, boczek od tylnych lewych drzwi, pas biodrowy na
    tylnej kanapie (ale biodrowy bo inne to mogą być awaryjne). To tak na
    szybko.
    A może inni użytkownicy tych lub innych marek podpowiedą co się nie psuje "w
    dieslu i kombi", lub co się ogólnie w samochodach nie psuje.

    pozdr
    lublex

  • 10. Data: 2010-01-22 10:30:28
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 22 Jan 2010 09:38:59 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > Nie ma - nawet w największym z nich mieści się najwyżej Matiz

    W Wartsila-Sulzer RTA96-C powinien się zmieścić. Najwyżej trzeba by
    wcześniej
    przez zgniatarkę przepuścić.

    pozdrawiam,
    --