  • 1. Data: 2016-12-14 12:38:54
    Temat: Ile dalibyście za takie auto?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jest sobie Mondeo 2011 rok przebieg 17 kkm cena 60 kzł.
    A z gazem na dodatek.

    http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-mondeo-titanium
    -17000km-gaz-salonowy-prywatnie-ID6yGgXp.html

    Normalnie samochód przy tych samych kryteriach wyszukiwania
    z tego roku kosztuje koło 40 kzł.
    Przy czym przebiegi przynajmniej zaczynają się od >100 kkm.
    Ile takie auto byłoby dla was warte?

  • 2. Data: 2016-12-14 12:50:37
    Temat: Re: Ile dalibyście za takie auto?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-14 o 12:38, Bolko pisze:
> [...]
    > z tego roku kosztuje koło 40 kzł.
    > Przy czym przebiegi przynajmniej zaczynają się od >100 kkm.

    Jak z gazem, to dla mnie nic nie warte.

  • 3. Data: 2016-12-14 14:50:36
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-mondeo-titanium
    -17000km-gaz-salonowy-prywatnie-ID6yGgXp.html

    chmmm....
    na bank auto jest sprawdzone i wszystko z nim ok?
    jak ok to on chce 60 na rynku 40 , zapodaj mu 50 i ok.

  • 4. Data: 2017-03-21 19:18:30
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 14.12.2016 o 12:38, Bolko pisze:
    > Jest sobie Mondeo 2011 rok przebieg 17 kkm cena 60 kzł.

    Po pierwsze to bym go dobrze sprawdzil. Kupowanie prawie najwyzszego
    modelu zeby stal - rzadko, ale mozliwe :)

    --

    e-Shrek

  • 5. Data: 2017-03-22 09:25:36
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 12:50:20 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > Jak z gazem, to dla mnie nic nie warte.

    Moglbys rozwinac? Wolisz przeplacac > 2 razy za benzyne, czy truc
    wszystkich smrodem z dizla ?

    --
    Pozdr.
    Jimiasty

  • 6. Data: 2017-03-22 10:57:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 22.03.2017 o 09:25, Jimiasty pisze:

    > Moglbys rozwinac? Wolisz przeplacac > 2 razy za benzyne, czy truc
    > wszystkich smrodem z dizla ?

    pomijając kwestię diesla (bo nie lubię) - jeśli chodzi o benzynę i LPG -
    to wszystko zależy jakie są Twoje priorytety - wstawiasz butlę i tracisz
    na funkcjonalności (brak zapasu lub butla w bagażniku).
    Może kogoś stać na benzynę (sam mam 2.4l benzynę i gazować ją nie
    zamierzam).

  • 7. Data: 2017-03-22 10:58:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > z tego roku kosztuje koło 40 kzł.
    > Przy czym przebiegi przynajmniej zaczynają się od >100 kkm.

    kwestia - co możesz mieć (ile lat młodsze i z jakim przebiegiem) auto za
    tą samą kasę.

  • 8. Data: 2017-03-22 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > z tego roku kosztuje koło 40 kzł.
    > Przy czym przebiegi przynajmniej zaczynają się od >100 kkm.

    Mysle ze koło 50.000.
    Pytanie na ile ten przebieg jest realny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 9. Data: 2017-03-22 11:36:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mysle ze koło 50.000.
    > Pytanie na ile ten przebieg jest realny?

    zamiast nad przebiegiem należałoby się zastanowić ile egzemplarzy
    złożyło się na tą jedną sztukę.

  • 10. Data: 2017-03-22 14:29:29
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA7406DBBD4014budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    -17000km-gaz-salono

    > Mysle ze koło 50.000.
    > Pytanie na ile ten przebieg jest realny?

    gazowac i nie jeździc? może się 'klawiatura zacina' i zera brakuje na końcu
    albo jedynki z przodu;)

    --
    pozdr

    Tomasz