  • 1. Data: 2016-12-13 03:27:18
    Temat: Skąd ten mit o BMW?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Dresowóz, szybki i wściekły itp. A tym czasem ilekroć jadę za BMW, to
    jadę za nieprzeciętną pierdołą. Jazda z połową dopuszczalnej prędkości,
    oczywiście lewy pas. Do skrętu się niemal zatrzymuje. Ruszenie spod
    świateł w najlepszym razie w połowie cyklu. Noszk'. Nie, nie baby, nie
    taksówki, nie LLU, nie kapelusze. Młodzi wściekli rozwalali się w
    starszych wersjach, czy te nowsze jest jeszcze trudniej opanować?
    Problemy z migaczami w BMW nie są częstsze niż w innych niemieckich autkach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-12-13 06:28:45
    Temat: Re: Skąd ten mit o BMW?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.12.2016 o 03:27, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > starszych wersjach, czy te nowsze jest jeszcze trudniej opanować?
    > Problemy z migaczami w BMW nie są częstsze niż w innych niemieckich

    1) na nowe stać tylko dziadków ;)
    2) mit bierze się stąd, że jako jeden z niewielu samochodów ma
    mocniejsze RWD, w dobrym stanie dobrze się trzyma drogi, a że w
    egzemplarze za 10.000zł trzeba włożyć prawie drugie tyle żeby jeździć
    bezpiecznie, to młody gniewny nie myśli
    3) sam mam BMW, bo w cenie jaka mnie interesowała miał najmocniejsze diesle

    Łukasz

  • 3. Data: 2016-12-13 08:06:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pawel "O'Pajak" pisze tak:

    > Dresowóz, szybki i wściekły itp

    nie widzimy tych co idą w rowy po wioskach pomiędzy 4oo a 5oo
    widzimy ich potem tylko w gazetach.

    > A tym czasem ilekroć jadę za BMW to jadę za nieprzeciętną pierdołą.

    droższe, nowsze samochody przeważnie jeżdzą ostrożnie.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 4. Data: 2016-12-13 09:03:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-12-13 o 08:06, PiteR pisze:

    > nie widzimy tych co idą w rowy po wioskach pomiędzy 4oo a 5oo
    > widzimy ich potem tylko w gazetach.

    > droższe, nowsze samochody przeważnie jeżdzą ostrożnie.

    Ale lubią za to kozacko zaparkować.
    Pod budynek koło mnie regularnie przyjeżdża elegancka dama nówką sztuką
    GT. W okolicy strefa płatnego parkowania, są wolne miejsca. Więc ustawia
    się na chodniku pod budynkiem, włącza awaryjne i tak 3-4 godziny stoi na
    awaryjnych. Stając 40 metrów dalej na wyznaczonym miejscu parkingowym
    musiałaby zapłacić kilka zł za parkowanie w strefie i do tego dymać z
    buta 40 metrów w jedną i 40 z powrotem.

  • 5. Data: 2016-12-13 10:49:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

> [...]

    awaryjnych. Stając 40 metrów dalej na wyznaczonym miejscu parkingowym
    musiałaby zapłacić kilka zł za parkowanie w strefie i do tego dymać z
    ---
    Poproszę film

  • 6. Data: 2016-12-13 11:13:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.12.2016 o 08:06, PiteR pisze:

    > nie widzimy tych co idą w rowy po wioskach pomiędzy 4oo a 5oo
    > widzimy ich potem tylko w gazetach.

    ale te po rowach to nie tylko BMW, związku z marką nie widzę
    Przy czym idiotów na drodze jest sporo - patrząc jak niektórzy jeżdżą,
    to aż dziwne, że tak mało wypadków mamy. I tu żadne fotoradary nie
    pomogą, bo problemem jest wyprzedzanie na zakrętach, bez widoczności itp.

    > droższe, nowsze samochody przeważnie jeżdzą ostrożnie.

    nowszy ma AC więc czym tu się przejmować

    Łukasz

  • 7. Data: 2016-12-13 11:37:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 11:13:53 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:

    > nowszy ma AC więc czym tu się przejmować
    Jak mu w kolejnym roku dowala składkę równowartości połowy ceny auta to sie
    przejmie;)

  • 8. Data: 2016-12-13 12:16:47
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > droższe, nowsze samochody przeważnie jeżdzą ostrożnie.

    Przy innych tego nie zauważyłem. Zauważyłem natomiast, że przed każdym
    progiem zwalniającym kierowcy SUVów niemal się zatrzymują. Ja swoją
    zwykła osobówką jadę normalnie i bywa, że wyprzedzam na progu takiego
    ślimaka. Czy te SUVy to ze szkła zrobione?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2016-12-13 12:22:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2016 12:16:47 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Czy te SUVy to ze szkła zrobione?

    Zawieszenie mają takie twarde że jakby przejechał normalnie to by sufit
    makówą zaliczył :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2016-12-13 12:47:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >jadę za nieprzeciętną pierdołą. Jazda z połową dopuszczalnej
    >prędkości, oczywiście lewy pas. Do skrętu się niemal zatrzymuje.

    Skad opinia ... np stad
    https://www.youtube.com/watch?v=g-LGeLWbpKw

    >świateł w najlepszym razie w połowie cyklu. Noszk'. Nie, nie baby,
    >nie taksówki, nie LLU, nie kapelusze. Młodzi wściekli rozwalali się w
    >starszych wersjach, czy te nowsze jest jeszcze trudniej opanować?

    Silniki mocniejsze, ale elektroniki chyba wiecej.

    Na niemieckiej autostradzie to troche widac - najszybsze auta to BMW,
    Audi i mercedesy ... chyba w tej kolejnosci.
    Ale bynajmniej nie dres, ani wsciekly ..

    J.