  • 251. Data: 2011-04-13 20:55:35
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 21:46, brum pisze:
    > dobry wieczor
    >
    > pozwole sobie ponowic wczesniej zadane pytanie:
    > - materialy dostepne na stronie UKE sa niezbedne do przygotowania danych;
    > odnosi sie do nich samo wezwanie, a zatem nie sa to wylacznie materialy
    > pomocnicze, ale wyrazne wytyczne, np. formaty plikow, instrukcje, itp.
    > dlaczego zatem, po dokonaniu modyfikacji tych materialow, nie nastepuje
    > zmiana terminu dostarczenia danych ?
    > co w sytuacji, w ktorej dane zostaly przeslane, a na skutek zmiany
    > wytycznych nalezy je zmienic ?
    >
    > z uszanowaniem, zeppo

    dzisiaj takze ja, bardzo niemiło się zdziwiłem

    zasuwam od circa 10 dni

    a dzisiaj okazuje sie, że zmieniono dostępne materiały

    beż żadnej notyfikacji, nawet mailowej

    to jest zmiana zasad gry, w trakcie gry.
    :/

    --
    pozdros
    icek

  • 252. Data: 2011-04-13 21:00:15
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-04-13 22:55, icek2 pisze:

> [...]
    >
    > a dzisiaj okazuje sie, że zmieniono dostępne materiały
    >
    > beż żadnej notyfikacji, nawet mailowej
    >
    > to jest zmiana zasad gry, w trakcie gry.

    co sie zmienilo?
    Swoj raport skonczylem w wekend i nie mam zamiaru juz do niego wracac :(

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 253. Data: 2011-04-14 04:23:33
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 23:00, Andrzej Banach pisze:

    > co sie zmienilo?
    > Swoj raport skonczylem w wekend i nie mam zamiaru juz do niego wracac :(

    nowa wersja weryfikatora

    uke odpisało, ze zaleca generowanie danych w weryfikatorze 2.1

    ja tez nie zamierzam do tego wracac,

    --
    pozdros
    icek

  • 254. Data: 2011-04-14 06:27:23
    Temat: UKE jest niepoważne
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-04-14 06:23, icek2 pisze:

    UKE jest niepoważne - nie mówię o weryfikatorze, ale ja dostałem wczoraj
    maila żeby uzupełnić jedną rzecz w formularzu F06 który wysłałem do 31
    marca .... dostałem info mailem 13tego wczesnym popołudniem, że mam
    uzupełnić do 15tego. Mają zatem terminy lepsze niż Urząd Skarbowy, który
    wysyła wezwania do korekty w ciągu 7 dni od otrzymania. A tutaj dwa dni
    !! Aż się zagotowałem.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 255. Data: 2011-04-14 07:54:00
    Temat: Re: UKE jest niepoważne
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 14 Apr 2011 08:27:23 +0200, crazy bejbi napisał:
> [...]
    > uzupełnić do 15tego. Mają zatem terminy lepsze niż Urząd Skarbowy, który
    > wysyła wezwania do korekty w ciągu 7 dni od otrzymania. A tutaj dwa dni

    Ja sie ciągle zastanawiam - ile jeszcze zniosą operatorzy.
    Działania UKE są nieskoordynowane i chaotyczne. Że czepie się znów inwentaryzacji.
    Wystarczyło w styczniu rozesłać informację o zakresie potrzebnych danych z informacją
    że pod koniec marca przyjdzie wezwanie. Wtedy można by spokojnie się do tego
    przygotować.
    Teraz sytuacja jest taka, że odpowiedzi UKE (telefoniczne) są sprzeczne z
    instrukcjami
    do inwentaryzacj.
    Problem jest taki że urzędnik może wszystko, mnie na przykład UKE zniknęło 2 tygodnie

    urlopu; pół biedy ja ale dzieciakom było to wytłumaczyć dość trudno...

    Ale wracając do sedna, operatorów jest w Polsce jest ok 4000, jestem ciekaw
    kiedy organizacje KIKE, INETgroup, PIKE zorganizują protest przeciwko
    bezmyślnośći urzędników i zafundują userom "tydzień bez internetu" - oczywiście
    odpowiednio ich informując.

    Ja zdaje sobie sprawe, że UKE robi co musi, ale można to było przemyśleć i zaplanować
    i niczego innego się nie czepiam.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 256. Data: 2011-04-14 08:26:10
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    mnie najbardziej rozwaliło to,
    że trzeba było wygenerowac dane.. których nie mamy :/
    liczyc liczyc i jeszcze raz liczyc

    no masakra

    ale zagrywka z ver weryfikatora

    coz, pozostaje liczyc
    ze w zamian, jak taki developer nie wyrazi zgody
    to w 30/60 dni UKE zrobi porządek z takim

    --
    pozdros
    icek

  • 257. Data: 2011-04-14 08:46:05
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 14 Apr 2011 10:26:10 +0200, icek2 napisał:
    > coz, pozostaje liczyc
    > ze w zamian, jak taki developer nie wyrazi zgody
    > to w 30/60 dni UKE zrobi porządek z takim

    No chyba żartujesz.

    - W przypadkach z admistracją nie pomogło NIGDY
    - W przypadkach z zakłóceniami: walneli po kontroli, wydali zalecenia pokontrolne,
    a oszołomy nadal zakłócają.

  • 258. Data: 2011-04-14 09:47:19
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    a jeszcze inna kwestia