  • 11. Data: 2022-06-28 17:59:31
    Temat: Re: Intel Management Engine Interface Driver
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 27.06.2022 o 22:26, PiteR pisze:
    > in <news:1uvlsmi3228nq$.1041idgffhlmn.dlg@40tude.net>

    > Windows 10 ma w sobie już dużo sterowników.
    > Czy warto je nadpisywać dellowskim/producenta?

    Tak.
    Sterowniki wbudowane są bardzo podstawowe.

    Na ten przykład podłączyłem drukarkę laserową HP, Win10 sobie wykrył i
    pobrał stery, ale dopiero po instalacji dedykowanych dostałem duplex i
    kilkanaście innych funkcji.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2022-06-30 22:06:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62bb2563$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irokez pisze tak:

> [...]
    > wykrył i pobrał stery, ale dopiero po instalacji dedykowanych
    > dostałem duplex i kilkanaście innych funkcji.

    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę