  • 61. Data: 2020-08-04 19:37:24
    Temat: Re: Izera
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 19:10 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > bo kilkanaście lat płaciłem tu życiem, ryzykiem i kapitałem. Bo w
    > przyszłości być może wrócę. Bo nie chcę wracać do kraju w którym
    > większość wybiera złą drogę

    > a ty rób burdel na własnym podwórku a nie głosujesz zmieniając podwórka
    > innych

    Przypominam, co już tu pisałem - ani na PiS, ani na Dudę nie głosowałem!
    Ale mam pewność, że kiedyś ty możesz zagłosować na jakiegoś (np.
    Trzaskowski) oszołoma, skoro Polska jest ci pustym słowem!
    Właśnie o tym mówę - wara ci od _naszych_ podwórek!!!

    --
    Trefniś

  • 62. Data: 2020-08-04 20:01:04
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 18:37, Trefniś pisze:

> [...]
    > Trzaskowski) oszołoma, skoro Polska jest ci pustym słowem!
    > Właśnie o tym mówę - wara ci od _naszych_ podwórek!!!

    Przestanę głosować w Polsce wtedy gdy ty przestaniesz, bo tobie też wara
    od podwórek innych!

    Łukasz

  • 63. Data: 2020-08-05 02:26:27
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 20:01 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > Przestanę głosować w Polsce wtedy gdy ty przestaniesz, bo tobie też wara
    > od podwórek innych!

    To wreszcie głosujesz w Polsce, czy poza Polską???
    Rozumiesz, o czym rozmawiasz?

    Nie przepijaj przypadkiem dzieciowego od Niemca (bo chyba stamtąd
    wyżebrałeś?), bo już totalnie się stoczysz!

    EOT

    --
    Trefniś

  • 64. Data: 2020-08-05 07:52:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-04 o 18:50, Trefniś pisze:

    > Skąd idiota może wiedzieć, na kogo ja głosowałem?
    > Genetyczny niedorozwoju - nie był to ani PiS, ani Duda!

    Skąd idiota wyciąga wniosek o swoim głosowaniu?

    > Wprowadziłbym badania IQ. Wyższe niż numer buta uprawnia do głosowania -
    > radekp nie załapałby się!
    > EOT - idiotom wstęp zabroniony!

    Zajrzałem z ciekawości co też tak dużo
    można pisać na temat rzeczy której nie ma (Izera)
    a tu jak zwykle oftopicznie i politycznie.
    A widziałem też, że temat niemieckiego dzieciowego
    wypłynął, więc do argumentum ad Hitlerum blisko.

  • 65. Data: 2020-08-05 08:02:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.08.2020 o 01:26, Trefniś pisze:

    > To wreszcie głosujesz w Polsce, czy poza Polską???

    a co to za różnica?

    > Rozumiesz, o czym rozmawiasz?

    tak, ale tobie się argumenty skończyły, to się będziesz czepiał słówek?

    > Nie przepijaj przypadkiem dzieciowego od Niemca (bo chyba stamtąd
    > wyżebrałeś?), bo już totalnie się stoczysz!

    widzę że wiesz o czym mówisz

    Lukasz