  • 51. Data: 2020-08-04 13:55:51
    Temat: Re: Izera
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 09:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > I uważasz, że kiedykolwiek w Polsce były takie rządy, czy głosujesz
    > systematycznie na Korwina?
    >

    > -----

    nie było i niestety uważam że to się szybko nie zmieni nawet gdyby prawo
    tego nakazywało, dlatego też postanowiłem nie czekać na ten dzień w
    Polsce...

    Lukasz

  • 52. Data: 2020-08-04 14:49:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2020 18:15:27 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Te zera w nazwie trochę deprymujące :-)

    Ja wiem że jak ktoś chce produkować samochody to buduje fabrykę. Jak
    ktoś robi prototyp to znaczy że będzie przekręt.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 53. Data: 2020-08-04 16:43:02
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 13:55 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > nie było i niestety uważam że to się szybko nie zmieni nawet gdyby prawo
    > tego nakazywało, dlatego też postanowiłem nie czekać na ten dzień w
    > Polsce...

    Szczerze - jeśli TAM jest ci lepiej i jak pisałeś, jechałeś do
    normalności, to zostań i nie wracaj.
    Bo ktoś może ci wystawić rachunek za głosowanie zdalne wbrew lwiej części
    _mieszkańców_ Polski.

    --
    Trefniś

  • 54. Data: 2020-08-04 17:13:16
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 15:43, Trefniś pisze:

    > Szczerze - jeśli TAM jest ci lepiej i jak pisałeś, jechałeś do
    > normalności,

    jechałem bo byłem zmęczony nienormalnością, słyszałem tylko, że gdzieś
    indziej może być lepiej, ale przez lata wmawiałem sobie, że w Polsce też
    może...

    > to zostań i nie wracaj.

    na szczęście to mój wybór, nie twój

    > Bo ktoś może ci wystawić rachunek za głosowanie zdalne

    prędzej by mi ktoś taki rachunek wystawił gdybym został (można już
    konfiskować mienie przedsiębiorcy, bo jest _podejrzenie_ oszustwa? bo
    domniemania niewinności przedsiębiorcy już dawno nie było...)

    wbrew lwiej
    > części _mieszkańców_ Polski

    precz z mniejszościami! możesz mieć własne zdanie, byle by było takie
    jak moje! ;-) komuno wróć.. a nie, teraz to już nie nazywa się komunizm

    Lukasz

  • 55. Data: 2020-08-04 17:29:35
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 17:13 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > precz z mniejszościami! możesz mieć własne zdanie, byle by było takie
    > jak moje! ;-) komuno wróć.. a nie, teraz to już nie nazywa się komunizm

    Możesz mieć swoje zdanie, ale dlaczego chcesz je wdrażać na żywo tu, gdzie
    nie płacisz życiem, ryzykiem ani kapitałem?
    "Zrobię tam "porządek" i zobaczę, jak wyjdzie?"

    Rób burdel u siebie, my sobie poradzimy _sami_ bez "wyrzutków na własne
    życzenie".

    --
    Trefniś

  • 56. Data: 2020-08-04 18:14:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 03 Aug 2020 15:40:55 +0200, w <o...@t...home>, Trefniś
    <t...@m...com> napisał(-a):

    > To niech żona wraca i głosuje - powitamy z banerami i kwiatkami!
    > Ale skoro stąd zwialiście - to nie psujcie życia tym, którzy zostali, by
    > pracować dla polepszenia i dobra Polski (cokolwiek by to znaczyło).

    Tak się składa, że najwięcej to psują ci co zostali.

  • 57. Data: 2020-08-04 18:16:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 04 Aug 2020 16:43:02 +0200, w <o...@t...home>, Trefniś
    <t...@m...com> napisał(-a):

    > Bo ktoś może ci wystawić rachunek za głosowanie zdalne wbrew lwiej części
    > _mieszkańców_ Polski.

    Lwiej? Ależ ciebie ponosi fantazja :)
    Nawet obecnie panującycy "nowy PZPR" został wybrany mniejszością głosów.

  • 58. Data: 2020-08-04 18:17:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 04 Aug 2020 17:29:35 +0200, w <o...@t...home>, Trefniś
    <t...@m...com> napisał(-a):

    > Rób burdel u siebie, my sobie poradzimy _sami_ bez "wyrzutków na własne
    > życzenie".

    "Wy" to się towarzyszu przenieście do kilku wschodnich województw, tam gdzie
    rzeczywiście stanowicie LWIĄ część społeczeństwa. I nie psujcie Polski innym, o
    tak.

  • 59. Data: 2020-08-04 18:50:11
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 18:16 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Tue, 04 Aug 2020 16:43:02 +0200, w <o...@t...home>,
    > Trefniś

    > Lwiej? Ależ ciebie ponosi fantazja :)
    > Nawet obecnie panującycy "nowy PZPR" został wybrany mniejszością głosów.

    Skąd idiota może wiedzieć, na kogo ja głosowałem?
    Genetyczny niedorozwoju - nie był to ani PiS, ani Duda!

    Wprowadziłbym badania IQ. Wyższe niż numer buta uprawnia do głosowania -
    radekp nie załapałby się!
    EOT - idiotom wstęp zabroniony!

    --
    Trefniś

  • 60. Data: 2020-08-04 19:10:59
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 16:29, Trefniś pisze:

    > Możesz mieć swoje zdanie, ale dlaczego chcesz je wdrażać na żywo tu,
    > gdzie nie płacisz życiem, ryzykiem ani kapitałem?

    bo kilkanaście lat płaciłem tu życiem, ryzykiem i kapitałem. Bo w
    przyszłości być może wrócę. Bo nie chcę wracać do kraju w którym
    większość wybiera złą drogę

    > "Zrobię tam "porządek" i zobaczę, jak wyjdzie?"
    >
    > Rób burdel u siebie, my sobie poradzimy _sami_ bez "wyrzutków na własne
    > życzenie".

    a ty rób burdel na własnym podwórku a nie głosujesz zmieniając podwórka
    innych

    Łukasz