  • 131. Data: 2021-03-04 17:33:45
    Temat: Re: Izera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6656645487$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,
    Thursday, March 4, 2021, 2:03:58 PM, you wrote:

    >Odśnieżona.

    Nie zawsze, oj nie zawsze.
    Skoro Srebrnej Gory nie odsniezaja, to myslisz, ze jakas boczna droge
    odsniezą?

    >A jak nie, to się łańcuchy zakłada i nie płacze.

    A gdzie tam - nikt nie zaklada. Za duzo roboty.
    Swoja droga taki ciekawy obrazek:
    przelecz Okraj zima. Znak "nakaz uzywania lancuchow".

    Ale tak wszyscy jada, nikt nie zaklada ... to co ja bede z cieplego
    auta wychodzil.
    Potem jakos wszyscy stoja, moglbym zalozyc ... ale w srodku
    przyjemnie, cieplo, po co zakladac, skoro moze sie udac bez.

    No i w koncu widze przyczyne postoju - jest wzniesienie, nikt nie daje
    rady podjechac, ja tez nie, wiec zakladam lancuchy ... i inni nie
    zakladaja, bo nie maja.
    Tyle znak warty :-)

    Swoja drogą znak ogolnie idiotyczny - snieg stopnieje a tu co - nadal
    nakaz uzywania.
    W Zielencu juz go zdjeli.

    >Albo na
    >młodych zimówka cieszy się z samej radości jazdy RWD.

    Ale ta radosc to do pierwszego spotkania z barierka :-)

    >A tak w ogóle, to po co jeździć na nartach? Żeby sobie nogi połamać?

    Zeby miec radosc z szybkiej jazdy po sniegu, a nie smutek z rozbitego
    samochodu :-)

    J.

  • 132. Data: 2021-03-05 07:20:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 04.03.2021 15:25, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > A tak w ogóle, to po co jeździć na nartach? Żeby sobie nogi połamać?

    Lubię to! :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 133. Data: 2021-03-05 10:12:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jakiś Stomil Olsztyn, mniej wówczas ceniony.
    Porządne Dębice znane przez lata były na licencji Uniroyal i taka nazwą też często
    były nazywane.
    W okresie przejściowym od socjalizmu do kapitalizmu wszedł na krótko nowy model nieco
    zmieniony bieżnik i może jeszcze coś
    (konstrukcja, osnowa).

    -----