  • 1. Data: 2010-03-18 17:20:43
    Temat: Wiosna? - zmieniacie juz opony?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Hej

    Strzelił mi wentyl w oponie i się zastanawiam czy dawać do naprawy koło czy
    zmienić już na letnie.
    Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....
    Zmieniacie już oponki?

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2010-03-18 17:27:34
    Temat: Re: Wiosna? - zmieniacie juz opony?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Irokez wrote:
    > Hej
    >
    > Strzelił mi wentyl w oponie i się zastanawiam czy dawać do naprawy
    > koło czy zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....
    > Zmieniacie już oponki?

    Ja po weekendzie jadę zmienić. Od razu sobei wypucuję autko na nowy "sezon".

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 3. Data: 2010-03-18 17:51:22
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Strzelił mi wentyl w oponie

    Sorry że się czepiam, ale w jakich oponach są wentyle? ;-)

  • 4. Data: 2010-03-18 18:24:53
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sorry że się czepiam, ale w jakich oponach są wentyle? ;-)

    no w feldze, takiej aluminiowej... kurde.. ;)
    Się zdziwiłem... powietrze uszło.. to dopompuję. Nakładam zapinkę ale widzę
    ruszam to popuszcza powietrze. No to chciałem poprawić ułożenie a tu
    pfff.....
    Wkład w ręce razem z wężykiem został a gumiasta reszta wentyla wpierw mnie w
    twarz wydmuchała nieświeżym oddechem a potem sie patrzy ciemnym pustym okiem
    zdziowiona.. patrz co narobiłeś.

    No to w cieple słoneczka zamieniłem flaka na jego cienkiego twardego
    zamiennika i tak dumam... nad pogodą.

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-03-18 18:26:53
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Zmieniacie już oponki?

    nie, nie zmieniamy, jeździmy na narty i musimy mieć zimówki, jak się pogoda
    zmieni na dobre to się zmieni koła na letnie,
    brat

  • 6. Data: 2010-03-18 18:30:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....

    Już dzisiaj bym zmienił, ale było mokro i nie chciałem mokrych kół pakować
    do worka. Po niedzieli zdejmę, wymyję i wtedy do worków.
    neelix

  • 7. Data: 2010-03-18 18:45:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    czy
    > zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....

    zmieniamy bo pozniej zawsze jest masakra aby na termin sie umowic.

    Icek

  • 8. Data: 2010-03-18 19:16:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-18 17:20, Irokez pisze:

    > Strzelił mi wentyl w oponie i się zastanawiam czy dawać do naprawy koło
    > czy zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....
    > Zmieniacie już oponki?

    Ja tam jeżdżę od tygodnia na letnich :), i se radze ;)

    6008

  • 9. Data: 2010-03-18 21:38:21
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 18 Mar, 17:20, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:
    > Strzelił mi wentyl w oponie i się zastanawiam czy dawać do naprawy koło czy
    > zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....
    > Zmieniacie już oponki?

    W zeszłym roku spotkała mnie podobna przygoda, na początku marca
    złapałem gumę. Wykorzystałem więc wizytę u gumiarza i zmieniłem opony.
    Było OK, aż dwa tygodnie później spadł śnieg. Na każdych światłach
    auto wesoło mieliło kółkami w miejscu ;-) Następnego dnia po śniegu
    nie było ani śladu.

    Reasumując: jeśli nie wybierasz się w góry, to zmień.

    --
    Gom

  • 10. Data: 2010-03-18 21:51:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    bratPit pisze:

    > nie, nie zmieniamy, jeździmy na narty i musimy mieć zimówki, jak się
    > pogoda zmieni na dobre to się zmieni koła na letnie,

    Mówcie za siebie! Narty ssą! Ja chcę wiosnę i pogodę prorowerową! :P
    A koła w traktorku zmienię, albo w weekend, albo tuż po.
    W Lagunie zmieniam jutro, bo muszę obfocić ją do ogłoszeń. A na alu
    prezentuje się jakby trochę lepiej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl