  • 31. Data: 2022-09-06 07:49:13
    Temat: Re: Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 05.09.2022 o 13:49, RadoslawF pisze:

    > Na jakich to windowsach?

    Jeszcze ciekawsze jest gdzie(na którym dysku) zainstalowała to Windows a
    i gdzie było działające cały czas (jak rozumiem) uprzednio?

    miab

  • 32. Data: 2022-09-06 10:57:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-06 o 07:49, miab pisze:

    > Jeszcze ciekawsze jest gdzie(na którym dysku) zainstalowała to Windows a
    > i gdzie było działające cały czas (jak rozumiem) uprzednio?

    Jak to na jakim? C:Windows-dysk w komputerze, a nie na jakimś dopinanym
    na USB.

    --
    animka

  • 33. Data: 2022-09-06 19:13:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 06.09.2022 o 10:57, Animka pisze:

    > Jak to na jakim? C:Windows-dysk w komputerze, a nie na jakimś dopinanym
    > na USB.

    Jaki masz windows na tym kompie który tych partycji nie widzi?
    Bo jak w10 to problem znany i opisany szeroko w internecie.