  • 1. Data: 2022-08-26 15:39:26
    Temat: Re: Polling rate...
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2022 23:45:34 +0200
    (GMT+02:00)
    doszła do mnie wiadomość <te3hpv$c8e$1@gioia.aioe.org>
    od Eneuel <e...@g...com> :
    >Jak komunikuje się ,,płytka dotykowa'' z systemem czy z CPU?
    > Synchroniczne czy za pomocą przerwań?
    >
    >Jak zmniejszyć 'polling rate' takiej płytki?
    >Nie gram -- chcę mieć CPU do lepszych zadań niż wyłączna ;)
    > obsługa myszki bądź płytki... [albo głę_boki?]
    >
    >Przed laty komputery były tysiąc razy wolniejsze niż są teraz, ale
    > CPU nie były przeciążane myszkami itp. wskazówkami...

    Moim zdaniem znacznie lepiej jest jeździć zwykłą myszą po gołej dupie
    lub kolanie, a tej płytki zaniechać.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 2. Data: 2022-08-26 16:27:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od myszy dostajesz syndromu nadgarstka, od touchpada nie.
    Straszliwie mi brakuje touchpadów połączonych ze zwykłą klawiaturą od zwykłego
    peceta.
    Z tym że gładkiego, bo w klawie BT do SmartaSamsunga touchpad mam pokryty jakby gumą
    i opuszek palca przesuwa się po tym fatalnie.

    -----

  • 3. Data: 2022-08-26 18:39:49
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Aug 2022 16:27:02 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6308d837$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    od ąćęłńóśźż <...@...pl> :
    >Od myszy dostajesz syndromu nadgarstka, od touchpada nie.

    Lekarz cię oszukał, ten syndrom jest od częstej jazdy na ręcznym, a
    nie od myszy.
    Szwambuł Trantiputl.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 4. Data: 2022-08-26 19:04:58
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Aug 2022 18:55:07 +0200
    (GMT+02:00)
    doszła do mnie wiadomość <teattd$1jut$1@gioia.aioe.org>
    od Eneuel <e...@g...com> :
    >Szwambuł Trantiputl
    >
    >: znacznie lepiej jest jeździć zwykłą myszą po
    >: gołej dupie lub kolanie, a tej płytki zaniechać
    >
    >Zwykła mysz też pochłania sporo...
    >Nie potrzebuję 16 kDPI czy 4 kHz PR...
    >
    >Może tak wygląda zachętą do dotykowych ekranów?...

    Miałem do czynienia z laptopami mającymi ekrany dotykowe, ludzie
    przestawali ich używać, bo po pewnym czasie wyglądały, jakby były
    obsługiwane fiutami niemytymi(trzeba było myć co pięć minut ręce i
    ekrany).
    Przechodzili na zwykłe myszy, mysz jest precyzyjniejsza od ekr dot i
    masturpada.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy