  • 1. Data: 2022-08-19 02:01:45
    Temat: wybudzanie laptopa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pacjent to Dell Latitude 7280

    Jak sie powinno wybudzać laptopa z SLEEP?
    Nigdy w życiu nie używałem usypiania, hibernacji.

    Nie reaguje na mysz, klawiaturę.

    Świeci się tylko na biało diodka na przycisku włączania.
    Można włączyć też podswietlenie klawiatury.

    Naciskajac długo power laptop się wyłącza.

    Tymczasem ustawiłem czas zasniecia na 3 godziny.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2022-08-19 10:40:53
    Temat: Re: wybudzanie laptopa
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 01:01, PiteR pisze:
> [...]
    > Można włączyć też podswietlenie klawiatury.
    >
    > Naciskajac długo power laptop się wyłącza.
    >
    > Tymczasem ustawiłem czas zasniecia na 3 godziny.

    Pewnie naciskając krótko ów przycisk wyłączania.

    miab

  • 3. Data: 2022-08-19 13:29:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62ff3f0d$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    user miab pisze tak:

    > Pewnie naciskając krótko ów przycisk wyłączania.

    no trenuję te krótko i nic 0.25 sek 0.3 sek 0.5 sek ;)

    Dzis zauwazyłem ze jak go złożę to po otworzeniu mam sytuację taką
    samą.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2022-08-19 15:02:41
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 12:29, PiteR pisze:

    > no trenuję te krótko i nic 0.25 sek 0.3 sek 0.5 sek ;)
    >
    > Dzis zauwazyłem ze jak go złożę to po otworzeniu mam sytuację taką
    > samą.

    Przyjrzyj się jakie masz ustawienia w Systemie strategii zasilania,
    wygaszania, usypiania, zamykania, hibernacji, wybudzania itd.
    W szczególności 'Opcje zasilania' w 'Panelu sterowania'

    miab

  • 5. Data: 2022-08-19 19:03:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tdo7bm$3p4$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > PiteR
    >
    >: Jak sie powinno wybudzać laptopa z SLEEP?
    >
    > Wg mnie -- różnie, ale włącznikiem chyba zawsze... Jak widać --
    > niekoniecznie... ;)

    Najlepszy z pecetów, mój Dell Vostro zasypia po ustawionym czasie.
    Włącznik świeci na bursztynowo. Ruszę mysz, klawiature zaswieca się na
    biało, ruszają wiatraki. Nic się nie wiesza, koruptuje itp itd

  • 6. Data: 2022-08-20 03:02:36
    Temat: Re: Re:wybudzanie laptopa
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 sie 2022 o 19:03, PiteR pisze:

    > Najlepszy z pecetów, mój Dell Vostro zasypia po ustawionym czasie.
    > Włącznik świeci na bursztynowo. Ruszę mysz, klawiature zaswieca się
    > na biało, ruszają wiatraki. Nic się nie wiesza, koruptuje itp itd

    Akurat nie miewam problemów ani z hibernacją, ani z usypianie, a jeśli
    mam -- przejściowe... [przechodzą z komputera na inny komputer?] Ani
    pod przeróżnymi Win (różne W95 i W98, WME, WXP z różnymi SP, W11 oraz
    różne wersje W10) ani z Linuksem, choć z tym mam mało do czynienia...
    Z W11 miałem jeszcze mniej -- na razie Acer z Athlonem pracuje pod
    W10, choć został ku_piony z W11...

    Zazwyczaj hibernuję, ale czasami usypiam -- bardzo rzadko uruchamiam od
    początku... Z tego też powodu nie chcę Win na SSD -- by nie marnować
    dysku zrzutami RAMek...

    - DECowski blaszak pod W9x bywał i usypiany, i hibernowany,
    ale bardzo rzadko; zwykle był wyłączany i włączany

    - blaszak z Athlonem 500 (pod W9x i WME, WXP) zazwyczaj
    pracował 24/7, ale czasami był hibernowany lub usypiany

    - F-S
    - pod WXP były usypiany miesiącami -- hibernacja
    odpadała z uwagi na ułożenie RAMdysku
    - pod W10 był i usypiany, i hibernowany

    - Netbook pod 32W10 nie był hibernowany, bo były
    problemy z odhibernowywaniem
    to był mój jedyny problematyczny przykład w tym temacie,
    ale wiem, że inni też mieli takie błędy pod W10
    - tenże netbook pod Linuksem jest usy_piany od miesięcy
    - pod W7S ów netbook był i usypiany, i hibernowany bezproble_mowo

    - Acer z Intelem (pod W10) ma niesprawny akumulator -- jest
    hibernowany i bardzo rzadko wyłączany

    - Acer z Athlonem (pod W10, ale przez kilka dni był też W11, na
    takim Athlonie) bywa usypiany, ale zazwyczaj jest hibernowany

    Zazwyczaj startuję nie z tego dysku, na którym jest system, dlatego
    czasami :) są jakieś trudności z hibernacją, ale są szybko usuwane...
    [aby nie ciążyły]

    -=-

    Acer z Athlonem 3050U pracuje na wysokich obrotach -- minimum to chyba
    9% CPU a często wchodzi na 100%... Ruszanie palcem po gładziku podbijać
    może CPU o 25% lub chyba nawet mocniej... Defender :) zabija kilka (lub
    nawet kilkanaście) % CPU... Teraz jakby mnie, dlatego czasami CPU spada
    poniżej 10%, ale rzadko...

    Acer z Intelem i5 7200U pracuje nierzadko na 0 i rzadko wpełza powyżej
    30%... Jemu jakoś ;) Defender nie szkodzi zbyt mocno..

    -=-

    Uruchomiłem międzybalko_nowe połączenie... [raczej międzybalko_stare]
    Na razie brak w budżecie szmalu na 5 GHz... Pszczoła znalazła sobie
    ul w kanale 1, więc nie jest źle, choć na 13 jeszcze ktoś straszy...
    Hybrydę musiałem ustawić na czuja -- drzewa zupełnie zasłaniają
    widoczność... Testy Tp-linka mówią o 25 Mb/s w obie strony, ale
    inne testy dzielą ów wynik przez 10. :) Aplikacja Millennium
    nie narzeka...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.p

  • 7. Data: 2022-08-20 15:18:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tdpbrc$2k2$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Zazwyczaj hibernuję, ale czasami usypiam -- bardzo rzadko
    > uruchamiam od początku

    tez bym tak chciał ;)

    co do mojego problemu to eksperymenty pokazały że to jest brak
    obrazu po wyłączeniu obrazu po zadanym czasie. np turn off display
    off after 15 minutes

    ludzie pisza ze to wina drivera karty graficznej co bardzo mnie
    cieszy ze to problem software a nie laptopka.

    https://windowsreport.com/windows-10-black-screen-sl
    eep-fix
    https://superuser.com/questions/1082492/laptop-scree
    n-sometimes-stays-black-after-display-off

  • 8. Data: 2022-08-22 18:50:12
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 20 Aug 2022 14:18:50 +0100
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
> [...]
    leep-fix
    >https://superuser.com/questions/1082492/laptop-scre
    en-sometimes-stays-black-after-display-off

    W DP o tym piszą:
    https://www.dobreprogramy.pl/laptopy-z-bezsennoscia-
    gdy-zlozonosc-szkodzi-opinia,6803969257413280a
    U mnie na Dellu e4300 na W7 działa i hibernacja i sleep, jednak nie
    korzystam.
    Co do W10, widziały gały co brały, czyli wieczną betę "za darmo".
    Pamiętam, że ludzie uganiali się za W10 jak za papuciami w
    supermarkecie:
    https://www.youtube.com/watch?v=ptsTG_Iu3zg
    Satan Nadella wie co robi.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 9. Data: 2022-08-22 23:58:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAEF9919C42DA6PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > co do mojego problemu to eksperymenty pokazały że to jest brak
    > obrazu po wyłączeniu obrazu po zadanym czasie. np turn off display
    > off after 15 minutes

    jednak nie

    po złozeniu laptopa i otworzeniu juz nie ma obrazu

  • 10. Data: 2022-09-05 12:26:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@p...com> b...@4...com

    > Pamiętam, że ludzie uganiali się za W10 jak za papuciami
    > w supermarkecie:

    Lidl nie jest supermarketem...

    > https://www.youtube.com/watch?v=ptsTG_Iu3zg

    Gdy Lidl daje za darmo: masło, mleko czy jaja -- nie widać takich scen...

    -=-

    BTW darmochy -- Chrome OS Flex pracujący z flaszki na notebooku
    z i5 7200 nie chce nawet ruszyć na netbooku z atomowym napędem...

    --