  • 41. Data: 2017-05-20 13:22:40
    Temat: Re: Jak to jest ze światłami w samochodach?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-20 o 12:16, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Jeśli nie ma auto-hold, to każdy dobry, byle nie dusić ciągle nogą pedału.

    Dlaczego duszenie nogą pedału uważasz za złe ?
    Są miasta i to nie koniecznie w górach gdzie sporo skrzyżowań
    jest na spadku terenu. Bawienie się ręcznym zamiast przytrzymanie
    nożnego jest tam idiotyzmem.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2017-05-20 16:54:52
    Od: p...@g...com

    Czyli hamuję nożnym potem stop i neutral albo elektryk ? Raczej ilość cykli
    przekroczy założenia konstruktorów :-) Podjazd na lewoskręcie też ? Światła z krótkim
    cyklem ? Później deaktywacja elektryka i ruszamy zamiast zdjąć nogę z hamulca i
    płynnie ruszyć ? No nie mogę powiedzieć że to do mnie przemawia ale kto bogatemu
    zabroni ?

  • 43. Data: 2017-05-20 23:55:08
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 20.05.2017 o 16:54, p...@g...com pisze:
    > Czyli hamuję nożnym potem stop i neutral albo elektryk ?

    W klasycznym automacie pozostajemy na D.

    > Później deaktywacja elektryka i ruszamy zamiast zdjąć
    > nogę z hamulca i płynnie ruszyć ?

    Nie mam elektryka, więc nie wiem. Zwolnienie zwykłego ręcznego zajmuje
    mi ułamek sekundy:

    https://youtu.be/Eu6cViPmC_k

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 44. Data: 2017-05-21 00:00:17
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 20.05.2017 o 13:22, RadoslawF pisze:
    > Dlaczego duszenie nogą pedału uważasz za złe ?

    Bo jest okazja dać nodze odpocząć. Zwłaszcza, gdy czeka się kilka cykli
    zmiany świateł.

    > Bawienie się ręcznym zamiast przytrzymanie
    > nożnego jest tam idiotyzmem.

    Ta "zabawa" zajmuje mi ułamek sekundy:

    https://youtu.be/Eu6cViPmC_k

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 45. Data: 2017-05-21 00:34:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-21 o 00:00, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Bo jest okazja dać nodze odpocząć. Zwłaszcza, gdy czeka się kilka cykli
    > zmiany świateł.

    Ja ma nogi silniejsze od rąk i wole jak ręce odpoczywają.

    A ja umiem ruszyć bez zabawy.