  • 11. Data: 2009-05-26 07:26:27
    Temat: Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    > Powitanko,

    > Ale warto, warto tez zapolowac na taka z ethernetem, centronics przydaje
    > sie do innych rzeczy.

    Potwierdzam, z podajnikiem, duplexem i Lan'em drukarka nie do zarżnięcia.
    (2200DTN bodajze)
    Nieoczekiwanie przydawała mi się także Irda (!).
    I doskonale się nadaje do termotransferu (przeczyszczona ma niezauważalne
    poślizgi papieru w przeciwieństwie do znajomej mi minolty ktora "wzdłuż"
    ślizgała sie jak chciała...).

    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    I ja pozdrawiam
    Mi

  • 12. Data: 2009-05-26 12:04:33
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 21 Maj, 17:18, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Kompletnie zbędny, cena troche spora jak na używkę (~250zł).

    Czy "kompletnie" zbędny to rzecz dyskusyjna, ja sobie bardzo chwalę i
    głównie dla niego ten akurat model kupiłem (wcześniej miałem 2100). A
    co do ceny - trzeba szukać, model z bardzo niskim przebiegiem kupiłem
    za 185zł

    J.